PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak to urząd pracy pomaga absolwentom

  • 21. Data: 2004-03-29 17:34:59
    Temat: Re: Re: jak to urząd pracy pomaga absolwentom
    Od: "Lomel" <c...@p...onet.pl>

    > zadanie domowe:
    > Po co Mojzesz ''wodzil'' po pustyni swoj narod przez 40 lat, jesli z
    Egiptu
    > do Izraela mozna zajsc w 2 tygodnie ?

    Jeden z nich zgubil dolara. ;->

    --

    Pzdr.
    Lomel

  • 22. Data: 2004-03-29 18:22:05
    Temat: Re: jak to urząd pracy pomaga absolwentom
    Od: " Marek" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Cyb <c...@p...onet.pl> napisał(a):

    > zeby jedno pokolenie wymarlo i do kanaan doszli tylko ludzie nie
    > pamietajacy niewoli...
    >
    > to co? sugerujesz dubeltowki w dlon? ;-)

    Traktowanie ludzi powyżej pewnego wieku po macoszemu sugeruje,
    że możesz być blisko prawdy. Tylko co z tym faktem, że większość
    rządzących też pamięta. Czyżby po wykończeniu części narodu, mieli
    zamiar zrobic seppuku na placu defilad w Wa-wie?

    Marek

  • 23. Data: 2004-03-30 02:59:58
    Od: "bad_skipper" <bad_skipper@bad_skipper.com>

    "Lomel" <c...@p...onet.pl> wrote in message
    > Egiptu
    >

    > Jeden z nich zgubil dolara. ;->

    No wlasnie, trzeba czekac i szukac tego dolara!

    ---

  • 24. Data: 2004-03-30 03:01:15
    Od: "bad_skipper" <bad_skipper@bad_skipper.com>

    "Cyb" <c...@p...onet.pl> wrote in message

    Egiptu

    > zeby jedno pokolenie wymarlo i do kanaan doszli tylko ludzie nie
    > pamietajacy niewoli...
    >
    > to co? sugerujesz dubeltowki w dlon? ;-)

    Trzeba cierpliwie czekac i uczyc dzieci urodzone po 89 uczciwosci !

    ---

  • 25. Data: 2004-03-30 17:53:35
    Od: Cyb <c...@p...onet.pl_niespamuj>

    On Tue, 30 Mar 2004 05:01:15 +0200, "bad_skipper"

    >Trzeba cierpliwie czekac i uczyc dzieci urodzone po 89 uczciwosci !

    mam kilkumiesiecznego synka i wiesz co?
    jak patrze na swiat wokol to syn stwierdzi ze jestem wariatem: bede
    wymagal od niego uczciwosci a wszyscy wkolo kradna i oszukuja
    od (p)oslow zaczynajac...

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 26. Data: 2004-03-30 18:47:38
    Od: "bad_skipper" <bad_skipper@bad_skipper.com>

    "Cyb" <c...@p...onet.pl_niespamuj> wrote in message

    > mam kilkumiesiecznego synka i wiesz co?
    > jak patrze na swiat wokol to syn stwierdzi ze jestem wariatem: bede
    > wymagal od niego uczciwosci a wszyscy wkolo kradna i oszukuja
    > od (p)oslow zaczynajac...

    Ale nie bylo tak zawsze i napewno kiedys bedzie znow normalnie.
    Zapewniam Cie, ze uczciwosc we wszystkich aspektach dzialalnosci czlowieka
    jest najwazniejsza i najbardziej poplaca, chociaz niekoniecznie materialnie.
    Poslami zlodziejami sie nie martw, to waziutki margines, to ludzie bardzo
    biedni wewnetrznie, musza tak robic aby skompensowac sobie to ubustwo.
    Poza pieniedzmi jest jeszcze bardzo wiele innych dobr, ktore nie sa w zaden
    sposob wymienialne na pieniadze, niektorzy nawet o nich nie slyszeli i
    trudno wymagac od nich aby je doceniali...
    Jak pisale poprzednio zmian wymaga system w ktorym zasady moralne zostaly
    zastapione przez roznego rodzaju organizacje np: Narodnyj Komissariat
    Wnutriennich Diel, Narodnyj Komissariat Gosudarstwiennoj Biezopastnosti,
    Sluzba Bezpieczenstwa, Staatssicherheit, etc, ale ktorych dzisiaj juz na
    szczescie nie ma a jedynie nalezy odbudowac te uspione w ludziach zasady
    moralne. Bedzie to proces pokoleniowy i jak widac z dotychczasowych
    doswiadczen, trudny i bolesny .

    ---

  • 27. Data: 2004-03-31 20:43:29
    Od: s...@o...pl

> [...]
    > dochodu zabiera im bandyckie państwo, a resztę wydaje na bułkę z serem
    > żółtym albo i bez niego), a 50% głosuje na lewicowych bandytów, złodziei
    > i idiotów (wyszedł mi pleonazm, pardon).

    > Zdaje się, że w Twojej sytuacji z każdy miesiąc pracy zalicza się dwa
    > dni urlopu do wykorzystania. Kumuluje ię to i jak nie wykorzystasz to
    > przechodzi dalej.
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    > Piotr Hosowicz
    > Dariusz Szpakowski (TV) :
    > "Kosecki wypuścił prostopadłego Bąka ..."

    prawo do urlopu nabywasz po przepracowaniu roku
    patrz "kodeks pracy"
    magda

  • 28. Data: 2004-03-31 21:00:28
    Od: s...@o...pl

    > Piotr Hosowicz; <c44q41$rgd$1@atlantis.news.tpi.pl> :

    > Przepraszam, ale prawdopodobnie jest to faktycznie walka z bezrobociem -
    > żeby zmniejszyć bezrobocie w gminie i koszty funkcjonowania UP, gro z
    > jego pracowników jest na "robotach interwencyjnych" finansowanych z FP.
    > Tylko cierpi na tym wiarygodność "pracowników" UP, którzy doradzają
    > bezrobotnym jak znaleźć pracę. ;)
    >
    > Flyer
    > --
    ściślej na:robotach publicznych i na stażach, a ja znam osoby, kt. w PUPach
    pracują po 10, 7, 5 lat (na rob.publicznych), zarabiają malutko, a pracują
    dużo, i nie zgodze się, że tak pracują tylko "pierdzące w stołek biurwy", czego
    nikt nie pomyśli, że niektórzy ludzie tez ciężko pracują i też walczą o
    przetrwanie? biurokracja i bieda jest, ale nie tworzą jej osoby na najniższych
    stanowiskach, zajmujący się obsługą interesantów, one wykonują polecenia i
    szczerze powiedziawszy nie mają nic do powiedzenia, zawsze nad nimi stoi ktoś,
    kto im patrzy na ręce i pilnuje, żeby nie byli mądrzejsi od "góry"...
    magda

  • 29. Data: 2004-04-01 01:11:30
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    s...@o...pl; <2...@n...onet.pl> :

> [...]
    > kto im patrzy na ręce i pilnuje, żeby nie byli mądrzejsi od "góry"...

    Ja to trochę ironiczny jestem, ale zgadzam się, że w UP można znaleźć
    ludzi, którzy faktycznie przykładają się do pracy, choć znam też takich,
    którzy tylko pracują [dla mnie, jako bezrobotnego, to jest różnica] - w
    W-wie nie widziałem obrazków totalnej olewki.
    Natomiast ironia polega na tym, że np. jeden ze współuczestników
    szkolenia, w którym uczestniczyłem, opowiedział mi jak to sobie
    wymieniał uwagi z "doradcą zawodowym", faktycznie osobą zatrudnioną w
    ramach robót publicznych - stąd wysnułem monthy python'owski wniosek, że
    w ramach UP można spotkać się z sytuacją, kiedy bezrobotny zatrudniony w
    ramach robót publicznych doradza bezrobotnemu zarejestrowanemu w UP -
    wybacz, ale pomijając mizerię rynku pracy, takie rozwiązanie przypomina
    mi żebraka [bez obrazy], który radzi drugiemu żebrakowi, jak zarobić
    milion dolarów. ;)

    Flyer
    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)

  • 30. Data: 2004-04-01 20:59:11
    Od: s...@o...pl

> [...]
    > wybacz, ale pomijając mizerię rynku pracy, takie rozwiązanie przypomina
    > mi żebraka [bez obrazy], który radzi drugiemu żebrakowi, jak zarobić

    zgadzam się