PracaGrupypl.praca.dyskusje › Problem z PITem

  • 1. Data: 2004-03-27 17:34:50
    Temat: Problem z PITem
    Od: "BJaga" <b...@a...pl>

    Dostałam od firmy PIT 8B. Umowa zlecenie ale to chyba nieistotne. Martwi mnie
    jednak że napisali tam moj adres ZAMIESZKANIA i wyszukali sobie adres US pod
    który podlega ulica mojego zamieszkania. Na umowie zleceniu jak byk jest
    napisane: adres zamedlowania X i US X, adres zamieszkania Y.
    Napisałam do nich o skorygowanie PITa w związku z tym i dostałam odpowiedź że
    ja ponoszę odpowiedzialność za nieprawdziwe informacje zawarte w umowie.

    Czy to nie paranoja?
    Czy moj US X uzna mi taki PIT z adresem Y?

    BABA JAGA

  • 2. Data: 2004-03-27 18:38:21
    Temat: Re: Problem z PITem
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    dzwoń w poniedziałek z samego rana do obydwu USów. Wyjaśnij w czym problem i
    prawdopodobnie będziesz potrzebowała wysłać korektę

  • 3. Data: 2004-03-27 19:04:58
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 04-03-27 18:34, osoba przedstawiająca się jako "BJaga" napisała co
    następuje:

> [...]
    > ja ponoszę odpowiedzialność za nieprawdziwe informacje zawarte w umowie.

    Na PIT napisali niby że urzędem właściwym jest urząd miejsca
    zamieszkania ale o ile się orientuję za miejsce to uznaje się miejsce
    zameldowania na pobyt stały lub pobyt czasowy dłuższy niż 2 m-ce.

    > Czy moj US X uzna mi taki PIT z adresem Y?

    Pewnie nie ale upewnić się warto.

    _ _ _
    _|_|_ //\ Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl //\
    (o o) // / ICQ:288966854 // Mozilla 1.6PL // GG:2091615 // /
    ooO--(_)--Ooo--// /---------------//---------------//-------------// /-

  • 4. Data: 2004-03-28 19:14:26
    Od: kindzal <k...@w...pl>

    > Na PIT napisali niby że urzędem właściwym jest urząd miejsca
    > zamieszkania ale o ile się orientuję za miejsce to uznaje się miejsce
    > zameldowania na pobyt stały lub pobyt czasowy dłuższy niż 2 m-ce.

    O ile ja wiem to definicja miejsca zamieszkania mówi że, takim miejscem
    jest miejsce gdzie masz zamiar przebywać ( nie koniecznie miejsce
    zameldowania ).

    > Czy moj US X uzna mi taki PIT z adresem Y?

    Sądze , że tak . Powiesz , że wtedy miałeś zamiar mieszkać w miejscu Y,
    a teraz twój zamiar się zmienił na miejsce X.
    Po za tym zgodnie z prawem US ma obowiązek przesłać dalej( do właściwego
    US) PIT który został złożony w niewłaściwym miejscu.