PracaGrupypl.praca.dyskusje › PGRow czar...

  • 1. Data: 2004-03-27 21:01:10
    Temat: PGRow czar...
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Jako, ze na grupie wystepuja piewcy etatyzmu, pozwalam sobie podeslac
    ciekawy link.
    Juz za 8 dolarow na Bialorusi mozna kupic sobie ichny PGR...
    http://serwisy.gazeta.pl/wyborcza/1,34513,1990910.ht
    ml

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations: http://www.PRnews.pl

  • 2. Data: 2004-03-27 22:42:04
    Temat: Re: PGRow czar...
    Od: "M.Tankard" <t...@g...pl>

    Dnia Sat, 27 Mar 2004 22:01:10 +0100, Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

> [...]
    > ciekawy link.
    > Juz za 8 dolarow na Bialorusi mozna kupic sobie ichny PGR...

    Nie to, żebym specjalnie kochał Łukaszenkę, ale to IMHO krok w dobrym
    kierunku - coś trafia z łap państwa w ręce prywatne. Jeżeli tylko nie
    obuduje tego rzeszą urzędasów jak u nas, to jeszcze mu się uda i
    dopiero będzie nam łyso ;-)

    --
    Michał

  • 3. Data: 2004-03-28 02:23:40
    Od: "bad_skipper" <bad_skipper@bad_skipper.com>

    "M.Tankard" <t...@g...pl> wrote in message

> [...]
    > kierunku - coś trafia z łap państwa w ręce prywatne. Jeżeli tylko nie
    > obuduje tego rzeszą urzędasów jak u nas, to jeszcze mu się uda i

    Zapomnij :))) 8 dolarow wezma a potem Ci ziemie i tak odbiora jako kulakowi
    :))) i jeszcze do tiurmy wsadza :)))
    Cos mi sie wydaje, ze nad bialorusia zawislo widmo glodu ! (?) obym sie
    mylil i oby nie okazalo sie, ze bedzie tak jak na ukrainie w latach
    trzydziestych minionego stulecia.

  • 4. Data: 2004-03-28 09:52:35
    Od: Robert Drozd <r...@y...iq.wytnijto.pl>

    Stało się to Sun, 28 Mar 2004 04:23:40 +0200, gdy "bad_skipper"
    <bad_skipper@bad_skipper.com> napisał:

> [...]
    >Cos mi sie wydaje, ze nad bialorusia zawislo widmo glodu ! (?) obym sie
    >mylil i oby nie okazalo sie, ze bedzie tak jak na ukrainie w latach

    Nie widzę związku. Głód na Ukrainie był sztucznie wywołany przez Stalina
    (m.in. słynna ustawa o "trzech kłoskach" - za przywłaszczenie sobie
    takiej ilości mienia państwowego szło się do łagru).

    Może Łukaszenko idzie sprawdzoną drogą NEP-u. Jeśli jest źle, wystarczy
    wpuścić trochę wolnego rynku i ten już poprawia sytuację.

    r.

  • 5. Data: 2004-03-28 23:26:22
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Robert Drozd; <s...@4...com> :

> [...]
    >
    > Może Łukaszenko idzie sprawdzoną drogą NEP-u. Jeśli jest źle, wystarczy
    > wpuścić trochę wolnego rynku i ten już poprawia sytuację.

    Towarzysz Ł ma inny system - tanio sprzedać, a później zmusić karami do
    produkcji i "darmowego" oddawania - jak nie, to do pierdla jako
    szkodnika. ;) Osoba kupująca PGR na Białorusi sama zakłada sobie
    stryczek na szyję.

    Flyer
    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)

  • 6. Data: 2004-03-29 00:14:58
    Od: "bad_skipper" <bad_skipper@bad_skipper.com>

    "Robert Drozd" <r...@y...iq.wytnijto.pl> wrote in message
> [...]
    > (m.in. słynna ustawa o "trzech kłoskach" - za przywłaszczenie sobie
    > takiej ilości mienia państwowego szło się do łagru).

    Wtedy tez nikt nie widzial zwiazku, propaganda mowila, ze jest
    ''swietnie''...

    > Może Łukaszenko idzie sprawdzoną drogą NEP-u. Jeśli jest źle, wystarczy
    > wpuścić trochę wolnego rynku i ten już poprawia sytuację.

    Nie mozna zrobic wolnego rynku w jednym wielkim lagze.

    ---