PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak składać dokumenty

  • 1. Data: 2003-07-24 08:23:18
    Temat: jak składać dokumenty
    Od: m...@o...pl (maik)

    Witam,

    Mam pytanie dotyczące składania dokumentów. Mnie uczono, że najlepiej
    wysyłać dokumenty składając je na pół, wzdłuż krótszego boku, a
    następnie znowu na pół:

    |---*---|
    | * |
    | * |
    |*******|
    | * |
    | * |
    |---*---|

    * = zgięcie

    Jednak ostatnio zwróciłem uwagę, iż większość firrm w korespondencji
    wykorzystuje szeroki koperty, a w nich pismach składa się na 3 równe
    części:

    |-------|
    | |
    |*******|
    | |
    |*******|
    | |
    |-------|

    Mam nadzieję, że udało mi się wytłumaczyć o co chodzi, a pytanie
    brzmi, który sposób uważacie za poprawny bądź lepszy.
    Wiem, że to może mało znaczący drobiazg, ale nigdy nic nie wiadomo...

    Pozdrawiam,
    --
    maik
    mailto:m...@o...pl

  • 2. Data: 2003-07-24 08:40:01
    Temat: Re: jak składać dokumenty
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "maik" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > brzmi, który sposób uważacie za poprawny bądź lepszy.
    > Wiem, że to może mało znaczący drobiazg, ale nigdy nic nie wiadomo...

    Przy drugim sposobie dokumenty sa mniej wymiete, przez co sprawiaja
    korzystniejsze wrazenie na koncowym odbiorcy, ktoremu zostana
    przekazane.......moim subiektywnym zdaniem .
    Sie ci chcialo malowac.....czy masz cos w tej formie na temat origami?:)

    pzdr. Krzysztof

    ## Szczecin - popracowalbym juz sobie gdzies:##
    ## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

  • 3. Data: 2003-07-24 09:02:49
    Od: m...@o...pl (maik)

    > Sie ci chcialo malowac.....czy masz cos w tej formie na temat origami?:)

    > pzdr. Krzysztof

    Kurcze nie, ale jak coś to można by coś namalować :)
    Może by tak jakiś biznes w związku z tym otowrzyć :)

    Dzięki za odpowiedź

    Pozdrawiam,
    --
    maik
    mailto:m...@o...pl

  • 4. Data: 2003-07-24 09:24:22
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    > Kurcze nie, ale jak coś to można by coś namalować :)
    > Może by tak jakiś biznes w związku z tym otowrzyć :)
    >
    > Dzięki za odpowiedź
    >
    > Pozdrawiam,
    tu znajdziesz bratnie dusze :)
    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watki&group=pl.rec
    .ascii-art&year=2003&month=07

  • 5. Data: 2003-07-24 09:30:59
    Od: "Aurore" <s...@o...pl>

    Użytkownik "maik" napisał w wiadomości

    jeśli ogłoszenie nie jest już "sprzedane" to i tak nie ma to żadnego
    znaczenia, czy mi się zdaje, czy wokol wysylki dokumentow o prace i jej
    szukanie, panuje jakas psychoza?
    coraz czesciej mam takie wrazenie :(

    pozdrawiam
    Aurore

  • 6. Data: 2003-07-24 13:08:00
    Od: "PawełW" <f...@g...pl>

    Użytkownik "Aurore" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > jeśli ogłoszenie nie jest już "sprzedane" to i tak nie ma to żadnego
    > znaczenia, czy mi się zdaje, czy wokol wysylki dokumentow o prace i jej

    Też zaczynam powoli widzieć swoisty przerost formy nad treścią.
    Niedługo ludziska stwierdzą iż znaczek pocztowy musi być naklejany idealnie
    w odległości 1 mm od brzegu koperty.

    PawełW.

  • 7. Data: 2003-07-24 22:29:55
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    maik napisał:

    > |---*---|
    > | * |
    > | * |
    > |*******|
    > | * |
    > | * |
    > |---*---|
    >
    > * = zgięcie
    > |-------|
    > | |
    > |*******|
    > | |
    > |*******|
    > | |
    > |-------|

    Bo pewnie małe koperty wydają się mniej oficjalne od szerokich, a te
    drugie są tańsze od jeszcze wiekszych [a może kwestia maszyn do
    pakowania korespondecji seryjnej?]. Jak masz wątpliwości to polecam
    wariant pośredni, czyli koperty C5 i składanie na pół. :)

    Flyer

  • 8. Data: 2003-07-27 14:57:37
    Od: "Darek/Ethan" <darek(tnij]@98-moo-9.acn.waw.pl>

    > Mam pytanie dotyczące składania dokumentów. Mnie uczono, że najlepiej
    > wysyłać dokumenty składając je na pół, wzdłuż krótszego boku, a
    > następnie znowu na pół:

    Watek walkowany juz setki razy. Ja zwykle dokumenty wysylalem w kopercie DL.
    Dokumenty zlozone na 3 czesci.
    Kazdy wysyla tak jak uwzaz za stosowne.

    Darek