PracaGrupypl.praca.dyskusje › lakiernik w wawie (dobry i nie zdzierca)

  • 1. Data: 2003-07-24 06:20:50
    Temat: lakiernik w wawie (dobry i nie zdzierca)
    Od: "ErkA" <_...@p...onet.pl>

    Witajcie!

    Zapewne juz wiecie, co mi sie stalo... (argh - przerysowany blotnik i
    zderzak,
    blotnik az do czystego metalu...). Znacie dobre, zaufane warsztaty i
    nie zdzierajace z ludzi jak US w Polsce..., ktory by szybko i dobrze
    polakierowal ow czesci?
    ile czasu to moze zajac?

    dzieki za info
    okolica: wawa- mokotow, albo cos w poblizu.

  • 2. Data: 2003-07-24 06:49:34
    Temat: Re: lakiernik w wawie (dobry i nie zdzierca)
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik ErkA napisał:
> [...]
    > blotnik az do czystego metalu...). Znacie dobre, zaufane warsztaty i
    > nie zdzierajace z ludzi jak US w Polsce..., ktory by szybko i dobrze

    NTG!
    Spytaj na pl.misc.samochody

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2003-07-24 06:55:46
    Od: "ErkA" <_...@p...onet.pl>

    Użytkownik "scream" <s...@...pl> napisał w wiadomości

    > NTG!
    > Spytaj na pl.misc.samochody

    sorry, wlasnie tam mialo isc, ech same niespodzianki today :D