PracaGrupypl.praca.dyskusje › jaki bank najlepiej płaci

  • 1. Data: 2003-07-24 09:07:47
    Temat: jaki bank najlepiej płaci
    Od: m...@b...pl

    mam na mysli średnie wynagrodzenie
    i też jak to w banku różne są departamenty
    więc który z nich płąci najlepiej?

    czy to prawda że Treasury?

  • 2. Data: 2003-07-24 10:14:35
    Temat: Re: jaki bank najlepiej płaci
    Od: "Malin" <m...@m...info>

    Z tego co wiem to im większy tym mniej płaci.
    Pracowałem przez cztery lata w banku, który przechodził fuzje i inne
    przekształcenia i im większy się stawał to tym bardziej skąpił.

    Malin

  • 3. Data: 2003-07-24 10:30:42
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik <m...@b...pl> napisał w wiadomości
    > mam na mysli średnie wynagrodzenie
    > i też jak to w banku różne są departamenty
    > więc który z nich płąci najlepiej?
    >
    > czy to prawda że Treasury?

    Generalnie prawda - zlaszcza jak juz troche popracujesz w Treasury i
    nabedziesz dosiwadczenia - akurat obsluguje taki departament wiec sie
    orientuje - to calkiem powazne pieniadze bywaja. Z tym ze nerwy cie
    zjadaja - wykrecisz zlego dila i lecisz.
    /p

  • 4. Data: 2003-07-24 10:57:31
    Od: m...@b...pl

    a jakieś konkretne kwoty?

    ile wyciagnie dobry spec w corporate banking?

  • 5. Data: 2003-07-24 11:07:35
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    > a jakieś konkretne kwoty?

    Konkretnych ci nie podam, bo nawet jak wiem to nie moge powiedziec.
    Na poczatku nie licz na wiele, taka srednia rynkowa dostaniesz, ale po 2 - 3
    miechach jesli byles dobry i zarobiles dla firmy konkretne pieniadze
    przychodzisz i bez laski wyciagasz reke po konkretna podwyzke. Generalnie
    chcialbym zarabiac polowe tego co niektorzy moi koledzy:)
    pozdr
    /p

  • 6. Data: 2003-07-24 11:36:45
    Od: "Maciej_NT" <m...@i...pl_nospam.pl>

    Malin to TY ?
    Witka brachu.
    /me pracowal w tym samym Banku co malin - potwierdzam kazde jego slowo ;-)

  • 7. Data: 2003-07-24 22:30:01
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Malin napisał:

    > Z tego co wiem to im większy tym mniej płaci.
    > Pracowałem przez cztery lata w banku, który przechodził fuzje i inne
    > przekształcenia i im większy się stawał to tym bardziej skąpił.
    >
    > Malin

    Bo teoria biznesowa z praktyką trochę sie mija - teraz tak im wyszła ta
    entropia, tfu, synergia, że od półtora roku zbierają na ujednolicenie
    wyglądu oddziałów jeżeli chodzi o nazwę firmy [a decyzja wiążąca zapadła
    kilka miesięcy temu]. ;)

    Flyer