PracaGrupypl.praca.dyskusje › w ciemno

  • 1. Data: 2003-07-24 07:54:32
    Temat: w ciemno
    Od: "lilka" <l...@N...gazeta.pl>

    warto czy nie oto jest pytanie a moze ktos chce mi jakas fuche odpalic?
    hehe taaa wiem bez szans ale moze powiecie mi cos o tym gdzie warto a gdzie
    nie mysle o holandii niech mi ktos powie w jakich miejscach i zawodach jest
    latwiej i jakich miejscach i nie burdel!!!!
    no
    a moze serio ktos chce sie wybrac ?

  • 2. Data: 2003-07-24 13:00:42
    Temat: Re: w ciemno
    Od: "xterm" <r...@w...pl>

    Użytkownik "lilka" <l...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > warto czy nie oto jest pytanie a moze ktos chce mi jakas fuche odpalic?
    W ciemno tzn. bez papierow? Za granice? W sumie nie rozumiem, ale jezeli
    chodzi o kraje zachodnie to akurat nie polecam Anglii (Londyn). Moja ex tam
    pojechala. Siedzi 3-ci tydzien bez jakiejs konkretnej roboty i chyba w
    niedziele zawita do Polski. Jesli masz papiery to spoko.

    > no
    > a moze serio ktos chce sie wybrac ?
    Moze innym razem :P

    Pozdr.