PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak sie pracuje w tesco?

  • 21. Data: 2008-05-04 20:56:06
    Temat: Re: jak sie pracuje w tesco?
    Od: keczerad <k...@p...fm>

    VanVonVen pisze:

    > Ja sie obawiam, ze on ma pod soba jakichs ludzi,

    jest grabażem ? ;)

    --

    keczerad

    http://www.e-mo.com.pl
    sklep w (X)HTML wraz z modulem do Subiekta GT
    cennik Action do osCommerce

  • 22. Data: 2008-05-04 20:59:53
    Od: "tuMEk" <t...@i...com>

    Użytkownik "rs" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > prosze o komenty ludzi pracujacych obecnie albo pracujacych w przeslosci
    > albo to co uslyszeli od innych o tym jak sie pracuje w tesco
    >
    > szczegolnie chodzi o stanowikso chrona/monitoring

    do tematu ;

    moze tak :
    jesli nie interesuja cie zarobki powyzej 5-8 zl/1h to praca w sam raz dla
    ciebie.Dodatkowo dochodzi wyrywanie lasek (kasjerki + tzw. podłoga) jesli
    takowe są i nie dorabiają do emerytury. Poza tym jesli bedziesz mial szefa
    ochrony ok ( naprawde rzadkosc - sami podpierdalacze [patrz skad sie
    biorą -wątek kilka postów poniżej] to bedzie OK. Zainwestuj w bardzo wygodne
    obuwie - bedzie szczegolnie potrzebne. Z czasem pojdziesz po rozum do glowy
    , zaczniesz wspolnie z pracownikami wynosic towar , [przymykac oko] (tzw.
    kraść lub jak kto woli : dorabiać do pensji) no i za jakis tam czas wylecisz
    z roboty lub cie zwolnią.

    Tak w skrócie.

    --
    pozdro
    tuMEk

  • 23. Data: 2008-05-04 21:03:38
    Od: keczerad <k...@p...fm>

    tuMEk pisze:

> [...]
    > [przymykac oko] (tzw. kraść lub jak kto woli : dorabiać do pensji) no i
    > za jakis tam czas wylecisz z roboty lub cie zwolnią.

    tos sie wychylil zaraz sie zacznie :), anyuser jakies poscik strzeli i
    juz niedostrzeze prawdomownosci Polakow ;)

  • 24. Data: 2008-05-04 21:30:25
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > tos sie wychylil zaraz sie zacznie :), anyuser jakies poscik strzeli i
    > juz niedostrzeze prawdomownosci Polakow ;)

    A co mam niby strzelać? Wszędzie zdarzają się czarne owce. Ważne, aby
    system był tak skonstruowany, aby minimalizować ich wpływ na wydajność i
    uczciwość całego zespołu, oraz zyski pracodawcy. I w większości firm tak
    właśnie jest.

    Powiem więcej: ja osobiście jestem zwolennikiem obostrzeń dla przykładu,
    ale dla pracodawcy wbrew pozorom czasem bardziej opłacalne jest ciche
    przyzwolenie na pewien poziom kradzieży, niż wprowadzanie hiper
    zaawansowanych form monitoringu - potrafię z tym jednak żyć i przełożyć
    interes firmy nad bezwzględny wymóg pełnej uczciwości dla zasady.

    Choć boli mnie czasem serce, jak myślę o tych skurw...nach, którzy
    najpierw narobili bachorów, a później przedkładają ich (i własny)
    interes nad interes pracodawcy, który im zaufał... Na tzw. Dzikim
    Zachodzie koniokradów ponoć po prostu wieszano, a u nas mamy demokrację,
    ze wszystkimi jej wadami...

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 25. Data: 2008-05-04 21:30:40
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > I to jest dobre?

    i dobre i zle.
    zle jesli pracownicy sa totalnymi idiotami lub leniami(tu sie zgodze, na
    przykladzie firmy gdzie pracuje polacy wypadajo o wiele bardziej
    kompetentnie i pracuja wydajniej). wtedy krycie ich niekompetencji czy
    lenistwa jest zle. ale jesli ktos sie pomylil co sie przeciez zdaza lub o
    czyms zapomnial a nie spowodowalo to jakis strasznych skutkow to manager
    przyjmuje to do wiadomosci ze taka sprawa miala miejsce i powie ze sie
    zajmie problemem, a nie krzyczy ze to kowalski spieprzyl sprawe i to jego
    wina a nie moja:)

    jesli podpieprzanie odbywa sie na zasadzie wyscigu szczurow lub bo niech
    inny ma gorzej niz ja(to dosc typowo polskie) to jest to zle. takie
    podejscie nie motywuje do niczego pracownika, stresuje go i boi sie brac na
    siebie jakie kolwiek obowiazki dodatkowe bo sie mu predzej oberwie jak cos
    pojdzie zle niz dostanie pochwale jak bedzie dobrze:)
    wiadomo ze jak pracownik zawali sprawe to sie mu pochwala nie nalezy i musi
    mu sie dostac od szefa mocniej lub slabiej(chociaz zwrocic uwage) ale nie
    musi to byc publiczne roztrzasanie na forum polowy firmy.

    ja przykladowo dalem w kosc przy konfiguracji jednego urzadzenia(ot burdel w
    starym konfigu i przeoczenie malego drobiazgu). wprowadzilem zmiany(wg mnie
    nic nie znaczace poki co) i poszedlem na obiad. w miedzy czasie okazalo sie
    ze ta moja zmiana sparalizowala prace w pewnym dziale firmy i jak wracalem z
    obiadu to kolega z dzialu powiedzial mi ze byla jakas awaria. przychodze do
    firmy pytam szefa co sie stalo a on mi mowi ze wyslal mi maila. no i
    przeczytalem ze problem byl z moja konfiguracja. przeprosilem za blad, szef
    stwiedzil ze rozumie ale zeby na przyszlosc zwracac na to wieksza uwage i po
    sprawie.
    co ciekawe nikt z mojego dzialu nie wiedzial co bylo przyczyna "awari", ani
    osoby z dzialu ktorych problem dotknal nie wiedzialy ze to ja cos
    spieprzylem. wiedzieli tylko ze byla awaria ale juz jest naprawiona i nic
    wiecej im do szczescia nie jest potrzebne. to jest wlasnie dobry szef, dobry
    zespol i dobre srodowisko do pracy gdzie sie chce pracowac bo sie jest na
    zasadzie partnerskiej. a nie ze cos sie spieprzy a wszyscy pokaza patrzcie
    to on kowalski cos spieprzyl.

    nikt nigdy nie mial pretensji jesli jakis pracownik zrobil cos co
    spowodowalo jakis problem. zdaza sie ze robisz jedna rzecz 100 razy i sie
    udaje a za 101 nie zadziala jak nalezy i cos sie wywala. wtedy zespol
    przyjmuje to na siebie, mowi ze problem jest naprawiamy, przepraszamy za
    klopot i po sprawie. a nie wytykanie palcami bo to ten nacisnal enter i mu
    sie nie udalo:)

    > Nie, po prostu Polacy są uczciwi.
    >
    > W każdym razie uczciwsi od innych narodów. I potrafią postawić sprawę
    > jasno: spieprzył właśnie Kowalski.

    uczciwosc niema tu nic do rzeczy. mozna powiedziec tak byl problem
    rozwiazalismy go, przepraszamy za klopoty. a nie to kowalski spieprzyl jego
    wina, jego opieprzac.
    nic to nie da a psuje atmosfere tylko.

    --
    pzdr
    piotrek

  • 26. Data: 2008-05-04 21:34:47
    Od: Any User <u...@a...pl>

> [...]
    > przyjmuje to do wiadomosci ze taka sprawa miala miejsce i powie ze sie
    > zajmie problemem, a nie krzyczy ze to kowalski spieprzyl sprawe i to jego

    Ale ja nie mówiłem, że przełożony spieprzającego ma coś krzyczeć. To
    chyba oczywiste, że jak druga strona dzwoni z problemem - i nie jest to
    klient zewnętrzny, tylko np. inny dział, albo prezes - to chce dokładnie
    wiedzieć, co/kto był przyczyną problemu.

    I wtedy ukrywanie tego jest moim zdaniem złe bezwzględnie.

  • 27. Data: 2008-05-04 22:18:52
    Od: keczerad <k...@p...fm>

    Any User pisze:
> [...]
    > interes nad interes pracodawcy, który im zaufał... Na tzw. Dzikim
    > Zachodzie koniokradów ponoć po prostu wieszano, a u nas mamy demokrację,

    wez pod uwage ze te bachory beda pracować na Naszą Polskę !!! Nie
    popieram kradzieży, ale twoje wypowiedzi sa czasami poniżej wszelkiej
    przyzwoitości nie mówiąc o tym, ze nie mozna wrzucac wszystkich do
    jednego wora.

  • 28. Data: 2008-05-04 22:46:01
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > wez pod uwage ze te bachory beda pracować na Naszą Polskę !!! Nie

    Co nie znaczy, że należy je (czy nawet tą tzw. Naszą Polskę) przedkładać
    nad interes pracodawcy, który pracownikowi *zaufał* i powierzył jakieś
    obowiązki.

  • 29. Data: 2008-05-05 08:37:46
    Od: "Immona" <c...@n...gmailu>

    "tukan" <t...@...onet.pl> wrote in message

    > Też sądzę, że AnyUser "zarządza" ludźmi. Świetnie by musiał grać żeby
    > sobie preparować takie posty i nigdy się do tego nie zdradza :)
    > Poza tym ma swój blog i tam podobne poglądy wygłasza.
    > Nie wiem czy tak dla jaj można to pisać i do tego trzeba chcieć.

    Chcenie to akurat nic trudnego - zobacz, ile osob sie swietnie bawi. Granie
    w wysoce anonimowych postach i blogu, w ktorym wpis jest raz na miesiac,
    jest akurat dosc latwe, a granie przerysowanych stereotypow to najprostsza
    ze wszystkich odmian. Ja wciaz uwazam, ze to calkiem poprawny, klasyczny
    trolling. Tez sie w to bawilam, jak bylam w wieku, w ktorym ma sie za duzo
    czasu i wiem, ze dobra postacia mozna sie bawic miesiacami.

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl
    http://blog.pasnik.pl

  • 30. Data: 2008-05-05 08:52:25
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "VanVonVen" <vanvonven@WYTNIJ_TOinteria.pl> napisał w wiadomości
    .145...
    > Uzytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> raczyl wyrazic
    > swoja opinie w news:fvip70$ff4$1@news.dialog.net.pl:

    > Ja sie obawiam, ze on ma pod soba jakichs ludzi, i to niestety trzeba
    > traktowac na powaznie :(

    Niekoniecznie - ewidentnie jest zarazony expierdyzacja, pisac duzo, moze byc
    glupio, byle nazwiska (nicka) nie mylili. I juz ma sie to czego sie chce -
    rozpoznawalnosc :-D