PracaGrupypl.praca.dyskusjejak prowadzić rozmowy kwalifikacyjne? › Re: jak prowadzić rozmowy kwalifikacyjne?
    From: "Moralistka M." <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: jak prowadzić rozmowy kwalifikacyjne?
    Date: Thu, 8 Jan 2004 21:47:13 +0100
    Sender: a...@o...pl@nat5.hell.net.pl

    > właśnie, muszę spotkać się z kilkoma kandydatami.
    > czy ktoś może mi podpowiedzieć jak przygotować matrycę wspólna do oceny
    > wszystkich kandydatów, może są gotowe szablony?

    Proponuję zatrudnienie (na ten dzień) fachowca, specjalisty w dziedzinie
    rekrutacji, najlepiej psychologa, warto, bo taka inwestycja się przecież
    zwraca! Przekażesz mu swoje oczekiwania a on już będzie wiedział co dalej
    zrobić.

    Moralistka M.

    P.S. Na całe szczęście nigdzie nie ma takich gotowych szablonów...