PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak myślicie

  • 31. Data: 2005-10-20 19:45:07
    Temat: Re: Jak czesto informatycy zapadaja na schizofrenie? [bylo: Re: jak myślicie]
    Od: Kira <c...@W...pl>

    Sławomir Niedziela wrote:

    > ludzie nie będą się uśmiechać tylko wykrzywiać gębę w dwukropek
    > i prawy nawias.

    Na szczęście jest to fizycznie niemożliwe :)))

    Kira

  • 32. Data: 2005-10-20 19:46:36
    Od: Kira <c...@W...pl>

    Jaroslaw Postawa wrote:

    > Dzięki za słowa otuchy. Widzę, że nie tylko ja "momentami"
    > odstaję od świata.

    Łetam. Odstawanie od tego Świata całkiem pozytywne jest... ;>

    > Swoją drogą, Kira, to do dzisiaj myślałem, że jestes HRowcem.
    > A tu taka niespodzianka. :)

    A nie, HRowcem nie jestem i mam nadzieję nie być...

    Kira

  • 33. Data: 2005-10-20 19:59:19
    Od: Kira <c...@W...pl>

    Jaroslaw Postawa wrote:

    > A czy ja mówię, że nie? Ale czasami się na mnie dziwnie
    > patrzą, jak mówię, że nie idę na piwo, bo zamierzam poczytac
    > np. o BGP. :)

    To jeszcze nic. Było zobaczyć jak na mnie i mojego TŻ gapili się
    kumple, kiedy -- dopiero się poznawszy -- siedzieliśmy i gadaliśmy
    o AGP vs PCI, różnicach między faktyczną przepustowością łącz TPSA
    i GTS, tudzież podobnie romantycznych sprawach...

    Kira

  • 34. Data: 2005-10-20 20:32:26
    Od: Jaroslaw Postawa <d...@a...pl>

    Kira wrote:

> [...]

    świata.

    Swoją drogą, Kira, to do dzisiaj myślałem, że jestes HRowcem. A tu taka

    Jarek

  • 35. Data: 2005-10-20 20:35:56
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>

    On Thu, 20 Oct 2005 21:32:26 +0100, Jaroslaw Postawa wrote:

    >Dzięki za słowa otuchy. Widzę, że nie tylko ja "momentami" odstaję od
    >świata.

    Chwilę, chwilunię. Zaczynam już coś kumać. Jeśli większość ludzi mówi
    sobie nawzajem, że są pojebani, to wychodzi na to że większość ludzi
    jest nienormalna [1].
    Jednakże za normę generalnie uznaje się to co występuje u większości,
    zatem jeśli większość jest nienormalna tzn. że norma nie istnieje.
    Wnioskuję zatem, że oceny ("Ale ty jesteś pojebany!") opierają się na
    porównywaniu hodowanego przez każdego pierdolca tzn. ludzie oceniając
    kogoś sprawdzają zgodność czyjegoś pierdolca z wzorcem swojego
    pierodlca[2]. Im bardziej porównywany obiekt jest niezgodny ze wzorcem
    tym dobitniej dają temu wyraz ("masz rację*" -> "dziwny jesteś**" ->
    "ale ty jesteś pojebany!***" -> "jesteś popierodolony!!!****").
    Wychodzi na to, iż zawsze istnieje pierolec, który po porównaniu z
    innym pierdolcem da wynik niezgodności, a zatem wszyscy ludzie są
    pojebani.
    Obiecałem sobie że zrobię sobie parę tygodni przerwy, zanim znajdę
    kolejną pracę. Niestety nie było mi dane, gdyż od wczoraj ludzie
    zaczęli mnie męczyć jakimiś projektami, zleceniami itp.. Ciekawe co
    się będzie działo za miesiąc :-(
    "Ja chcę do biura! Ja chcę, kurwa, do biura!!!"
    - "Muszę odpocząć, mamo. Odpocząć na dobre"
    - "Jasne, że odpocząć"
    Hmm, te firanki jakieś takie fioletowe się wydają :> Zaczynają mi
    działać na nerwy.

    --
    pozdrawiam
    Bremse

    [1] Pojawia się tu dodatkowe pytanie - dlaczego w takim razie
    większość ludzi nie jeździ rowerami?
    [2] Jeśli ktoś lubi fiolet to ze wzorcami hodowanych pierdolców.

    * pasuje do wzorca
    ** lekko odbiega od wzorca
    *** odbiega drastycznie
    **** można się żenić

  • 36. Data: 2005-10-20 20:56:21
    Od: Jaroslaw Postawa <d...@a...pl>

  • 37. Data: 2005-10-21 06:06:19
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@t...ds.pwr.wroc.pl>

    Kira napisał(a):

    > Po samej sobie parę dość ciekawych objawów zresztą widzę ;)
    > Czasami jak ktoś coś śmiesznego walnie, to zamiast się śmiać
    > zdarza mi się spokojnie i bez zmiany wyrazu twarzy stwierdzić
    > "ROTFL". Budzi to niejakie zaskoczenie i konsternację...

    Akcja z roku ok. 1999-2000 jak irc był bardziej popularny. Jesteśmy ze
    znajomymi na basanie. Obok dzieci rzucają piłkę. Kumpel dostał w głowę
    przez przypadek, ale na tyle mocno, że schował się pod wodę. Wynurza sie,
    odwraca do chłopaczka, pokazuje na niego palcem, chwila ciszy i mówi: "Masz
    bana.". A mały nie wie o co chodzi. ;)

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc pl

  • 38. Data: 2005-10-21 06:07:32
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@t...ds.pwr.wroc.pl>

    Jaroslaw Postawa napisał(a):

    > Swoją drogą, Kira, to do dzisiaj myślałem, że jestes HRowcem. A tu taka
    > niespodzianka. :)

    A od kiedy? Od wczoraj? ;)

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc pl

  • 39. Data: 2005-10-21 06:53:12
    Od: "Aleksander Galicki" <c...@p...fm>

    > Ludzie ciekawi świata nieuchronnie przemieszczają swoje zainteresowania w
    > kierunku dziedzin, w których dzieje się coś nowego. I wsiąkają.

    Nice try. Po raz pierwszy widze gloryfikacje geekowej subkultury poprzez
    odwolanie sie do "ciekawosci swiata". Niestemy IMO ta "ciekawosc swiata"
    przewaznie sie sprowadza do chronicznej gadzetomanii.

    And BTW: moj pies byl zdecydowanie bardziej ciekawski swiata niz przecietny geek.

    A.

  • 40. Data: 2005-10-21 07:36:08
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu>

    Użytkownik "Kira" <c...@W...pl> napisał w wiadomości

    > Na szczęście jest to fizycznie niemożliwe :)))

    Soczewka kontaktowa z wyswietlaczem i dyskretnie uzywanym pilotem. Dwukropek
    i nawias pojawiaja sie na odpowiednia chwile w Twojej zrenicy, podczas gdy
    Ty zachowujesz kamienna twarz :D

    I.