PracaGrupypl.praca.dyskusje › internet - czyli jak nas reprezentują w Genewie !!

  • 11. Data: 2003-12-23 07:13:11
    Temat: Re: internet - czyli jak nas reprezentują w Genewie !!
    Od: m...@p...onet.pl

    > Telefonia Podlaska na terenie swojego dzialania (a bardzo
    > wiejski jest to teren) ma zblizony wspolczynnik posiadania telefonow na
    > mieszkanca jak reszta Polski, mimo, ze sa w stanie podlaczyc w ciagu 48
    > godzin od 88 do 100% mieszkancow tamtejszych wiosek.

    A ja wiem, że mogę otrzymać nowe Porsche, mogę też kupić zestaw Denona za
    20.000 z dostawą do domu, mogę pojechac na Hawaje poserfować, wszystko można...

    tylko kto za to zapłaci

  • 12. Data: 2003-12-24 22:10:25
    Od: złoty <l...@k...pl>

    Użytkownik Jan napisał:

    > Użytkownik "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> napisał w
    > wiadomości news:bs7h5s$o3c$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Nie wierzę...Ręce mi opadły, nie mam już sił...

    ...żeby tylko ręce ;)

  • 13. Data: 2003-12-24 22:13:57
    Od: złoty <l...@k...pl>

    Użytkownik szomiz napisał:

> [...]

    > mieszkanca jak reszta Polski, mimo, ze sa w stanie podlaczyc w ciagu 48
    > godzin od 88 do 100% mieszkancow tamtejszych wiosek.

    primo: w ciągu 48 godzin oni nie są przeważnie nawet w stanie przyjąć
    zgłoszenia ( o realizacji wogóle już nie ma co mówić )
    secundo: ..jak ci powiedzą, że TPSA posiada najtańszy dostęp do netu, to
    też uwierzysz....;)