PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w volksvagenie

  • 1. Data: 2003-12-22 08:57:30
    Temat: praca w volksvagenie
    Od: "Hovercraft" <h...@w...pl>

    Mam pytanie czy ktos z grupowiczow pracuje, pracowal lub zna warunki pracy w
    volksvagenie w Poznaniu?
    Maja wlasne ciekawa oferte, tyle ze ednym z wymagan jest b. dobra znajomosc
    j. niemieckiego, czy to jest sztywne kryterium?

  • 2. Data: 2003-12-28 15:59:31
    Temat: Re: praca w volksvagenie
    Od: "Miś" <a...@p...onet.pl>

    O ile wiem dosyć sztywne, ale w przypadku stanowisk produkcyjnych (także
    kierowniczych) są w stanie zaakceptować zamiast niemieckiego komunikatywny
    poziom angielskiego. Ale wśród specjalistów w tzw. biurze
    ...............niemiecki, gdyż korespondencja przebiega w tym języku.
    Życzę powodzenia!!!!!