PracaGrupypl.praca.dyskusje › proszę o radę Transport międzynarodowy

  • 1. Data: 2003-12-22 14:17:23
    Temat: proszę o radę Transport międzynarodowy
    Od: "Tom" <p...@o...pl>

    Proszę o poradę chodzi mi o zarobki kierowców TIR-a,ile teraz zarabiają
    Jestem kierowcą jeździłem cały czas w jednej firmie po polsce teraz trafiła
    mi się okazja nowej pracy w transporcie międzynarodowym w innej firmie, ale
    przyszły pracodowca chce abym to ja się określił za ile będę jeździł ....nie
    chciał bym ani zaproponować za mało ani żecz jasna przesadzić,proszę o radę
    pozdrawiam