PracaGrupypl.praca.dyskusje › internet - czyli jak nas reprezentują w Genewie !!

  • 1. Data: 2003-12-22 12:20:06
    Temat: internet - czyli jak nas reprezentują w Genewie !!
    Od: "law" <l...@o...pl>

    troche ot

    poczytajcie jak "nasz" minister reprezentuje Nas za granicą - BEZ KOMENTARZA z
    mojej strony !

    http://nt.interia.pl/news?inf=454750

    law.

  • 2. Data: 2003-12-22 13:55:44
    Temat: Re: internet - czyli jak nas reprezentują w Genewie !!
    Od: "Mir" <m...@p...onet.pl>

    > poczytajcie jak "nasz" minister reprezentuje Nas za granicą - BEZ KOMENTARZA
    > mojej strony !

    Rzeczywiście, z takim podejściem do problemu, gość chyba w ogóle nie wie o czym
    mówi. Można by się pośmiać, tylko dlaczego ja finansuje utrzymanie takiego
    gościa??? wrrrr

  • 3. Data: 2003-12-22 15:33:17
    Temat: Re: internet - czyli jak nas reprezentują w Genewie !! NTG OT
    Od: "Rafał" <k...@t...adresu.pl>

    On Mon, 22 Dec 2003 14:55:44 +0100, Mir wrote:

    > Rzeczywiście, z takim podejściem do problemu, gość chyba w ogóle nie
    > wie o czym mówi. Można by się pośmiać, tylko dlaczego ja finansuje
    > utrzymanie takiego gościa??? wrrrr

    Kolejny dzięcioł, który """""wie""""" co mówi...
    Mogę was jedynie pocieszyć, że to nie pierwszy profesorek, który p... co
    mu ślina na jęzor przyniesie...
    Faktycznie - idzie jego utrzymanie z amoje - ale do czasu.
    Od nas zależy, czy facet dostanie drugą szansę na zbudowanie domku i
    kolejnej wizji - Polaków matołów...

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 4. Data: 2003-12-22 15:33:42
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    law <l...@o...pl> napisał(a):

    > troche ot
    >
    > poczytajcie jak "nasz" minister reprezentuje Nas za granicą - BEZ
    KOMENTARZA z
    > mojej strony !

    Mam wrażenie, że wraca socjalizm, gdzie wszystkie słowa były na opak.

    Nazywa się facet:

    // --
    twierdzi prof. Michał Kleiber, Minister Nauki i Informatyzacji.
    // ---

    a sądząc z tekstu, jest to minister Ciemnoty i Dezinformacji.

  • 5. Data: 2003-12-22 15:34:15
    Od: Harry <h...@i...pl>

    > Rzeczywiście, z takim podejściem do problemu, gość chyba w ogóle nie wie o czym
    > mówi. Można by się pośmiać, tylko dlaczego ja finansuje utrzymanie takiego
    > gościa??? wrrrr

    Ale zawsze do Pana Profesora można napisać (lub wysłać Linuxa na maila
    :-) m...@i...gov.pl

  • 6. Data: 2003-12-22 16:41:38
    Od: "gaper" <g...@N...gazeta.pl>

    Użytkownik law <l...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:4...@n...onet.pl...
    > troche ot
    >
    > poczytajcie jak "nasz" minister reprezentuje Nas za granicą - BEZ
> [...]

    ŻENUJĄCE !! i to mówi decydent z tytułem profesora:-((

  • 7. Data: 2003-12-22 19:24:25
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    Użytkownik "gaper" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > ŻENUJĄCE !! i to mówi decydent z tytułem profesora:-((

    To jeden email juz wlasnie dostal.
    Nie ma w nim co prawda inwektyw ale na wszelki wypadek wyslalem
    go korzystajac z komorki jako modemu. zaczynam sie tez juz powoli
    pakowac, komputer sprzedaje, zona wyjezdza do mamusi, spodziewam
    sie najdalej jutro ekskomuniki, pojutrze zwolnienia z pracy, a
    gdzies za tydzien sadzac po refleksie jak juz wyemigruje w
    Bieszczady, pewnie mi ABW zrobi w mieszkaniu przeszukanie na
    okolicznosc zdrady stanu.
    Zegnajcie
    To moj ostatni email, bo przedostatni napisalem do polskiego
    ministra
    miedzy inymi z zapytaniem ile zarabia.
    ;))
    VomitroN

  • 8. Data: 2003-12-22 19:36:46
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "law" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    > troche ot

    Zeby troche...

    > http://nt.interia.pl/news?inf=454750

    No i co? Masz pretensje ze mowi prawde? A zestaw sobie mozlieowsc dostepu do
    netu, z jego uzywalnoscia i faktem ze od wielu lat jednym z popularniejszych
    prezentow na komunie jest komputer.

    Ja osobiscie dwa lata temu na jakiejs konferencji przezylem szok, jak sie
    dowiedzialem, ze Telefonia Podlaska na terenie swojego dzialania (a bardzo
    wiejski jest to teren) ma zblizony wspolczynnik posiadania telefonow na
    mieszkanca jak reszta Polski, mimo, ze sa w stanie podlaczyc w ciagu 48
    godzin od 88 do 100% mieszkancow tamtejszych wiosek.

    Moim zdaniem Kleiber ma racje.

    szomiz
    --
    Kto pyta nie bladzi?
    Kto pyuta ten bladzi z innymi!

  • 9. Data: 2003-12-22 20:20:13
    Od: "Jan" <m...@b...pl>

    Użytkownik "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> napisał w
    wiadomości news:bs7h5s$o3c$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    > mieszkanca jak reszta Polski, mimo, ze sa w stanie podlaczyc w ciagu 48
    > godzin od 88 do 100% mieszkancow tamtejszych wiosek.

    Nie wierzę...Ręce mi opadły, nie mam już sił...

  • 10. Data: 2003-12-22 23:48:42
    Od: Harry <h...@i...pl>

    > No i co? Masz pretensje ze mowi prawde? A zestaw sobie mozlieowsc dostepu do
    > netu, z jego uzywalnoscia i faktem ze od wielu lat jednym z popularniejszych
    > prezentow na komunie jest komputer.

    MOŻLIWOŚĆ dostępu do netu to jedno.
    O tym, że jesteśmy jednym z państw, które najwięcej płaci za internet,
    to oczywiście nikt już nie wspomina...