PracaGrupypl.praca.dyskusje › informatyk w supermarketacch

  • 11. Data: 2003-09-24 12:12:03
    Temat: Re: informatyk w supermarketacch
    Od: "mer" <m...@o...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <j...@n...ceti.pl> napisał w wiadomości
    news:MPG.19dba231c7551f00989e5c@news.tpi.pl...

    > I dyrektorowi zdolnosci do zarzadzania ;)

    Nie wiem czy z niego kpisz, ale ja uważam, ze dyrektor dobrze zrobił, że dał im
    jakiekolwiek
    zajęcie, aby tylko nie siedzieli na próżno.
    Nie byłoby to opłacalne, gdy stawka godzinowa "informatyka" w supermarkecie była
    wielokrotnie wyższa
    od osoby przyjetej do przylepiania nalepek. Wszyscy przecież wiemy, że są
    porównywalne.

    mer

  • 12. Data: 2003-09-24 14:29:54
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

> [...]
    wielokrotnie wyższa
    > od osoby przyjetej do przylepiania nalepek. Wszyscy przecież wiemy, że s?

    Wlasnie nie bylo. A pilki do koszykowki maja taka fakture, ze te nalepki
    poodklejaly sie po 10 minutach. Dlatego po naklejeniu kilkudziesieciu
    stwierdzilem ze to nie ma sensu i poszedlem sie wyplakac. Dostalem
    zdrowy opiernicz za nic ;) Tak nawiasem mowiac, ten dyrektor to
    Andrzej K. aktualny szef Selgrosa w Krakowie.