PracaGrupypl.praca.dyskusje › urlop wypoczynkowy

  • 1. Data: 2003-09-12 20:45:24
    Temat: urlop wypoczynkowy
    Od: "BM" <b...@p...fm>

    Jestem zatrudniona na czas określony od 01.07.03 - 30.09.03. Jest to moja
    pierwsza umowa o prace. Wcześniej pracowałam na umowę zlecenie - rok. Czy z
    tytułu w/w umowy o prace przysługuje mi juz jakis urlop? zakładam ze umowa
    bedzie przedłuzona, a nawet jeśli nie - czy należy mi sie jakis ekwiwalent?
    Prosze o odpowiedz bo czas biegnie:))) koniec wrzesnia - koniec umowy.

    Czytając kp - sa tam dwa wykluczajace sie paragrafy - ze po 6 miesiącach
    przysługuje urlop, ale że i proporcjonalnie do przepracowanego czasu....

    Pozdrawiam
    Barbara

  • 2. Data: 2003-09-13 09:36:13
    Temat: Re: urlop wypoczynkowy
    Od: "Kaktus" <p...@h...pl>

    Użytkownik "BM" <b...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Jestem zatrudniona na czas określony od 01.07.03 - 30.09.03. Jest to moja
    > pierwsza umowa o prace. Wcześniej pracowałam na umowę zlecenie - rok. Czy
    > tytułu w/w umowy o prace przysługuje mi juz jakis urlop?

    W przypadku pierwszej umowy o pracę pełny urlop przysługuje Ci po
    przepracowaniu roku. Po pół roku możesz jednak wykorzystać połowę. Wówczas
    po roku będziesz miała go mniej.

    --
    Paweł Jóźwicki
    p...@h...pl