PracaGrupypl.praca.dyskusje › BAKOMA

  • 1. Data: 2003-09-13 09:49:35
    Temat: BAKOMA
    Od: "ja" <c...@o...pl>

    Czy ktoś wie dlaczego Bakoma zmienia co jakiś czas Kierowników Sprzedaży?

  • 2. Data: 2003-09-13 13:43:49
    Temat: Odp: BAKOMA
    Od: "Agata Wasilewska" <a...@y...com>

    Bo widocznie maja cos do ukrycia, mojego kumpla podobnie wyrolowali :(

    Użytkownik ja <c...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:3441.000
    0...@n...onet.pl...

  • 3. Data: 2003-09-14 08:30:12
    Temat: Re: BAKOMA
    Od: "OutDOOR s.c." <o...@p...onet.pl>

    > Czy ktoś wie dlaczego Bakoma zmienia co jakiś czas Kierowników Sprzedaży?

    Bo podpisali układ o przeciwdziałaniu bezrobociu. Nie ma pracy dla
    wszystkich, to każdy pracuje "po trochę"
    Th

  • 4. Data: 2003-09-16 19:53:59
    Od: "JA" <c...@o...pl>

    co znaczy wyrolowali (Bakoma). Zastanawiam się nad wysłaniem oferty do nich.

  • 5. Data: 2003-09-18 08:00:49
    Od: "Agata Wasilewska" <a...@y...com>

    Nieoczekiwanie zerwali umowe, zabierajac "kontakty" i koles zostal na lodzie
    bez pracy i kontraktow

    Ale wiesz moze to nie jest regula, probowac zawsze trzeba.

    Użytkownik JA <c...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:5...@n...onet.pl...