PracaGrupypl.praca.dyskusje › informatyk - płaca tylko za roboczogodzinę

  • 21. Data: 2005-01-27 09:03:40
    Temat: Re: informatyk - płaca tylko za roboczogodzin
    Od: "R.A.D.U.S." <b...@T...fm>

    no jego szef ma z tego resztę !!! jeleń !!! zwykly jelen, prez ktorego praca
    informatyka w Polsce nie jest szanowana. I jeszcze porownuje sie do ciecia z
    ochrony...to nie infromatyk tylko TROLL !!!

  • 22. Data: 2005-01-27 09:47:08
    Temat: Re: informatyk - płaca tylko za roboczogodzinę
    Od: uzdrowiciel <n...@p...swego.maila>

    > jestem właœnie w trakcie zakładania DG, mam księgowš która przy doœć małej
    > liczbie faktur bierze 200 netto (mysle ze to nie tak malo??). Koszty takie
    > jak ZUS, ksiegowš można odpisać sobie od podatku, wiele rzeczy można
    > wpisać w koszty, pamietaj że będziesz mógł koszty paliwa i eksploatacji
    > samochodu wrzucić w koszta. Nie chcę tu mieszac za dużo co mozna a czego
    > nie mozna odpisac sobie i w jakich iloœciach - moze ktos bardziej
    > poinformowany by sie wypowiedzial.
    otóż twoja księgowa zarabia 200 za godzinę, bo 1os DG to jest godzinka
    miesięcznie. Możesz to robić sam: fklepać faktury, koszty i wydatki do
    oocalc, zrobić z tego rozliczenia vat i kpir(kopiuj wklej), wypełnić zusy,
    śrusy (robisz ksero z danymi i wypełniasz tylko datę i składki) wypełnić
    2-3 pitów (czasem więcej jak np. ściemniasz na um. o dzieło(autorskie) z
    mamą czy dziewczyną, tego księgowe nie chcą robić). Przy 100 fakturach
    miesięcznie zajmuje to godzinę. Co prawda początki są trudne, ale w US
    muszą Ci udzielić info jak to zrobić!
    Pamiętaj 200 zł za godzinę albo naucz dziewczynę!!!

    --
    Kąpilator w oku, parser w lewym boku