PracaGrupypl.praca.dyskusjeinformatycy - wiedza ogólna a specjalistyczna › informatycy - wiedza ogólna a specjalistyczna
  • Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Date: Mon, 15 Nov 2004 21:51:18 +0100
    From: azbest <a...@p...onet.pl>
    Subject: informatycy - wiedza ogólna a specjalistyczna

    Witam!

    Przeglądając ogłoszenia z gazet odnośnie pracy jako "informatyk" przestraszyłem
    się widząc jak mało się ich pojawia (Gazeta Wyb).

    Jak Wy sądzicie ? Czy jest obecnie i będzie zapotrzebowanie dla informatyków
    takich jak ja, tzn. nie profesjonalistów w jednym kierunku (np programowanie),
    ale w całości, tzw. administracji, czyli w skład której wchodzą znajomość OS'ów,
    baz danych, serwerow różnej maści usług, szyfrowania przesyłu. Przecież programista
    robi raz, a ktoś to musi później utrzmywać i aż dziw bierze, że tak mało jest
    ogłoszeń "dla mnie" :)

    A może zanikają już tej maści informatycy co ja ? :) Ale, motyla noga, nie
    sprawdza się tutaj powiedzenie, że jak do wszystkiego to do niczego.

    Czy może niepotrzebnie jestem wkurzony na siebie, bo winę ponosi...zbyt mały
    rynek pracy w PL/Szczecinie ?

    A może ktoś był za granicą i mógłby powiedzieć czego tam poszukują ? Czy dużo
    jest ofert dla, np. adminów ? Oprócz programistów of coz, bo to akurat oddaję w
    inne ręce, bo a nóż powstanie kolejny kiepski Windows ;)