PracaGrupypl.praca.dyskusjeinformatycy - wiedza ogólna a specjalistyczna › Re: informatycy - wiedza ogólna a specjalistyczna
  • Data: 2004-11-15 21:08:57
    Temat: Re: informatycy - wiedza ogólna a specjalistyczna
    Od: azbest <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > trudno zeby pojawialy sie ogloszenia takie jak informatyk skoro jest to
    > jeden z niewielu zawodow ktory wystepuje w Polsce, nikt na swiecie nawet nie
    > domyslil by sie co to za zawod,

    informatyk - miałem na myśli pracę z przetwarzaniem danych za pom komputerów :)
    a to już od konkretnego przykładu zależy czy będzie to programista, programista
    sql, czy też ktoś kto ma to trzymać w kupie :)

    > druga rzecza jest to ze jezeli jest sie specjalista z jakiejs dziedziny IT
    > zawsze mozna znalazc bardzo dobra prace

    heh, jak ja nie widze w prasie ogłoszeń, mimo iż mogę nazwać się specjalistą z
    paru dziedzień.
    Rozumiem, że tym sposobem wywołałem wojnę nt. znaczenia słowa specjalista ? :)

    PS
    Najzabawniejsze jest sformułowanie "Poszukujemy specjalisty na stanowisko, np.
    przedstawiciela handlowego, albo spedytora - wiesz co to oznacza ? Bo wg firm
    spedycyjnych to spedytor specjalista to osoba potrafiąca...obsługiwać kompa i
    nie musi nawet znać mapy Polski, czy świata, bo na komputerze jest program który
    oblicza trasę, wybiera najkrótszą drogę itp. (wiem, widziałem pracę takich osób
    bo w rodzinie mam jednego specyjała)
    Idąc tym tokiem można powiedzieć, że pan Henio hydraulik jest też specjalistą i
    w ogóle każdy jest specjalistą, bo coś, cokolwiek potrafi.

    --
    Pozdrowienia,
    Marek.M.