PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile podać (jaką stawkę) na rozmowie kwalifikacyjnej?

  • 1. Data: 2006-06-13 10:08:44
    Temat: ile podać (jaką stawkę) na rozmowie kwalifikacyjnej?
    Od: "Marcin" <m...@o...pl>

    Witam
    pytanie jak w temacie.
    Interesuje mnie czy znając stawki jakie panują na rynku czy w danej firmie, to
    czy lepiej przy pytaniu: "ile pan/pani chce zarabiać?" podać stawkę z górnej
    półki (żeby np podkreślić tym swoją wartość) czy podac jakąś niższą stawkę?

    Z góry dziekuje za wszelkie uwagi

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2006-06-13 10:44:34
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    Marcin napisał(a):
> [...]
    > półki (żeby np podkreślić tym swoją wartość) czy podac jakąś niższą stawkę?

    Górna stawka, pracodawca chce zatrudnić - nic nie tracisz, najwyżej
    zaczynasz negocjacje z wyższego poziomu.

    Górna stawka, pracodawca nie chce zatrudnić - nic nie tracisz, poza
    czasem...

    Dolna stawka, pracodawa nie che zatrudnić - j.w.

    Dolna stawka, pracodawca chce zatrudnić - zaczynasz od niskiego poziomu.
    Jeśli pracodawca nie ma ustalonych widełek, dostajesz dolną stawkę.

    IMHO najlepiej zacząć od gornych lub odbic piłeczkę - a ile mogą mi
    panstwo zaoferować.

    pozdr.
    m.

  • 3. Data: 2006-06-13 10:55:48
    Od: "Jacek Kochan" <j...@-...biz>

    Użytkownik "Maciek Sobczyk" <m...@d...doPLer> napisał w
    wiadomości
    > Górna stawka, pracodawca chce zatrudnić - nic nie tracisz, najwyżej
    > zaczynasz negocjacje z wyższego poziomu.

    Gorna stawka, pracodawca przewidzial mniejszy budzet - nie jestes
    brany pod uwage
    --
    Jacolex

  • 4. Data: 2006-06-13 11:30:26
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Jacek Kochan napisał(a):
    > Użytkownik "Maciek Sobczyk" <m...@d...doPLer> napisał w wiadomości
    >
    > Gorna stawka, pracodawca przewidzial mniejszy budzet - nie jestes brany
    > pod uwage
    Górna stawka, pracodawca przewidział mniejszy budżet - zaczynają się
    negocjacje

  • 5. Data: 2006-06-13 11:32:14
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    Jacek Kochan napisał(a):
    > Użytkownik "Maciek Sobczyk" <m...@d...doPLer> napisał w wiadomości

    > Gorna stawka, pracodawca przewidzial mniejszy budzet - nie jestes brany
    > pod uwage
    Wtedy to nie są negocjacje, tylko quiz.
    Zawsze można też dodać, że stawka podlega negocjacjom lub dopytać, czy
    taka stawka jest do przyjęcia. W końcu to rozmowa między dwojgiem ludzi
    a nie zaznaczanie okienek w formularzu.

    pozdr.
    m.

  • 6. Data: 2006-06-13 12:11:41
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "Maciek Sobczyk" <m...@d...doPLer> napisał w wiadomości

    > IMHO najlepiej zacząć od gornych lub odbic piłeczkę - a ile mogą mi
    > panstwo zaoferować.

    Ciekawe jakie bylyby twoje uczucia po przeczytaniu tego typu odpowiedzi na
    posta z tematem "prosze o wycene".

    BP, MSPANC

    sz.

  • 7. Data: 2006-06-13 13:00:53
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    szomiz napisał(a):
    > Użytkownik "Maciek Sobczyk" <m...@d...doPLer> napisał w wiadomości

    > Ciekawe jakie bylyby twoje uczucia po przeczytaniu tego typu odpowiedzi na
    > posta z tematem "prosze o wycene".
    Pewnie bym się zdziwił, bo pytanie: "ile?" i pytanie "podać niższą czy
    wyższą stawkę?" trochę się różnią. Czyż nie?

    pozdr.
    m.

  • 8. Data: 2006-06-13 17:21:14
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl>

    W wiadomości news:e6m5jl$om4$1@inews.gazeta.pl Jacek Kochan
    <j...@-...biz> pisze:

    > Gorna stawka, pracodawca przewidzial mniejszy budzet - nie jestes
    > brany pod uwage
    Dolna stawka, pracodawca posiada wyższy budżet - jest się idiotą :))

    Jotte

  • 9. Data: 2006-06-13 21:42:59
    Od: "Pawel S." <root@[127.0.0.1]>

    Jacek Kochan wrote:

    > Użytkownik "Maciek Sobczyk" <m...@d...doPLer> napisał w
    > wiadomości
    >
    > Gorna stawka, pracodawca przewidzial mniejszy budzet - nie jestes
    > brany pod uwage

    to zalezy od tego czy pracodawca chce negocjowac? ;)
    powiesz np. ze chcialbys 15000pln, to pozniej pracodawca musi
    podac kolejna kwote, mozesz opusic w negocjacji i wyjsc na swoje :)

  • 10. Data: 2006-06-13 22:58:20
    Od: "kartel" <k...@p...onet.pl>

    Mnie też niebawem czeka rozmowa w sprawie pracy.
    Podam kwote z wyższej półki, jak się zorientuję, że nie bardzo się spodobała
    moja propozycja dodam coś typu: "jest to oczywiście kwota do negocjacji".

    Dołożę pytanie do wątku.
    Zazwyczaj na rozmowach podaje sie kwoty netto czy brutto (chyba najlepiej to
    określić) ??