PracaGrupypl.praca.dyskusje › Firma AB - prośba o opinie

  • 1. Data: 2006-06-12 19:53:22
    Temat: Firma AB - prośba o opinie
    Od: "koleżanka" <n...@d...mnie>

    W związku z lekką "martwicą" strony www.pracownicy.com bardzo proszę o
    informację dotyczące warunków pracy w firmie AB - głównie atmosfera w pracy
    oraz ile można zarobić :) Idę do nich na drugą rozmowę i nie jestem
    przekonana, czy warto zmieniać pracę, a w google są wiadomości sprzed kilku
    lat.
    pozdrawiam
    kolezanka

  • 2. Data: 2006-06-12 22:09:03
    Temat: Re: Firma AB - prośba o opinie
    Od: "szpenio88" <s...@w...pl>

    Czy chodzi o firme AB S.A.??
    Jesli tak to na jakie stanowisko sie wybierasz to moze cos doradze, bo
    jestem pracownikiem tej firmy.

  • 3. Data: 2006-06-13 10:00:06
    Od: AKWinner <ewa@_bez_winner.pl>

    koleżanka napisał(a):
    > W związku z lekką "martwicą" strony www.pracownicy.com bardzo proszę o
    > informację dotyczące warunków pracy w firmie AB

    Czy może chodzi o American Bulla? :)

    Pzdr

    Ewa