PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak szukać pracy ?

  • 1. Data: 2006-06-13 08:45:16
    Temat: Jak szukać pracy ?
    Od: "Marian" <h...@o...pl>

    Mam 21 lat, jestem po technikum, nie mam doświadczenia zawodowego, interesuje
    mnie praca fizyczna żeby była jasność,

    Do tej pory wysyłałem lub roznosiłem po firmach swoje CV i list motywacyjny ale
    to nie przynosiło rezultatów ( albo nie odpowiadali albo pisali do mnie, że w
    tej chwili nie prowadzą rekrutacji kandydatów albo pisali, że nie mam
    doświadczenia zawodowego ).
    Dodam jeszcze tyle, że w dzisiejszych czasach CV trzeba zostawić na portierni bo
    firmy nie wpuszczają do swoich siedzib osób cywilnych.
    Jak mam szukać pracy ?

  • 2. Data: 2006-06-13 13:25:13
    Temat: Re: Jak szukać pracy ?
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    Marian napisał(a):
> [...]
    > Dodam jeszcze tyle, że w dzisiejszych czasach CV trzeba zostawić na portierni bo
    > firmy nie wpuszczają do swoich siedzib osób cywilnych.
    Sensowne wydaje mi się poszukiwanie we wszystkich "małonakladowych"
    źródłach pracy - w ogloszeniach drobnych, sprawdzanie ofert pracy w PUP,
    rejestracja w agencjach pracy tymczasowej lub oferujących usługi
    doraźnej pomocy, typu sprzątanie po remoncie, nagła awaria kanalizacji etc.

    Tak się zastanawiam, skąd np. taka ikea, gulfiber i podobne firmy biorą
    pracowników do pracy fizycznej. Może to pomoże:
    http://praca.money.pl/praca;fizyczna,zawod,3000043.h
    tml
    http://www.praca.centrumofert.pl/index.php?a=ka1&id=
    143
    i standardowo:
    http://www.google.pl/search?hl=pl&q=praca+fizyczna&b
    tnG=Szukaj+w+Google&lr=lang_pl

    pozdr.
    m.

  • 3. Data: 2006-06-13 15:41:42
    Od: d...@g...pl

> [...]
    > Dodam jeszcze tyle, że w dzisiejszych czasach CV trzeba zostawić na portierni bo
    > firmy nie wpuszczają do swoich siedzib osób cywilnych.

    Naucz sie budowlanego fachu i nie zginiesz :)

  • 4. Data: 2006-06-13 18:37:57
    Od: s...@m...com

> [...]
    portierni bo
    > firmy nie wpuszczają do swoich siedzib osób cywilnych.

    a z portierni CV trafi do kosza na śmieci.
    bo ktory portier ryzykowałby utrate etatu.
    takie czasy niestety...

    najlepiej to na zachod wyjechac

  • 5. Data: 2006-06-13 20:10:30
    Od: CZYŚCIWO <czysciwo@@op.pl>

    Użytkownik <s...@m...com> napisał w wiadomości

    > a z portierni CV trafi do kosza na śmieci.
    > bo ktory portier ryzykowałby utrate etatu.
    > takie czasy niestety...
    >
    > najlepiej to na zachod wyjechac

    I pomyśleć, że są naiwniacy co całe życie sobie łeb w szkołach psują, żeby dobrą
    robote mieć. A wystarczy przecież portiera ubłagać to nie tylko robota będzie,
    ale jeszcze na znaczek nie wydamy :)

    --
    CZYŚCIWO
    W Niemczech taka bieda, że już polskie szmaty piorą www.mewa.prv.pl

  • 6. Data: 2006-06-13 21:41:12
    Od: "Marian" <h...@o...pl>

    > a z portierni CV trafi do kosza na śmieci.
    > bo ktory portier ryzykowałby utrate etatu.
    > takie czasy niestety...

    nie wyszło ci bo po paru dniach dzwonie do firmy i sie upewniam czy moje cv
    dotarło :),
    teraz już wysyłam cv pocztą bo tak jest wygodniej zarówno dla mnie jak i dla
    potencjalnego przyszłego pracodawcy,

  • 7. Data: 2006-06-15 20:22:02
    Od: "Marian" <h...@o...pl>

    Jakie jeszcze znacie fora dotyczące pracy ?