PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile na dzien dobry placi krakowska motorola

  • 1. Data: 2005-03-24 15:17:11
    Temat: ile na dzien dobry placi krakowska motorola
    Od: "gostek" <g...@w...pl>

    mam pytanko - ile na poczatek placi na reke krakowska motorola - chodzi o
    stanowisko "software engineer" dla osoby z kilkuletnim doswiadczeniem?

  • 2. Data: 2005-03-24 17:26:31
    Temat: Re: ile na dzien dobry placi krakowska motorola
    Od: "inzynier" <i...@t...pl>

    Użytkownik "gostek" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > mam pytanko - ile na poczatek placi na reke krakowska motorola - chodzi o
    > stanowisko "software engineer" dla osoby z kilkuletnim doswiadczeniem?

    A przeszedles juz proces rekrutacji ?
    Ile palca nie wiem ale moge powiedziec, ze pare dni temu kolega z pracy mial
    rozmowe kwalifikacyjna prowadzana telefonicznie przez motorolle (glownie C i
    test angielskiego) ale dzisiaj mu oddzwonili, ze niestety musi poduczyc sie
    programowania i podziekowali.

  • 3. Data: 2005-03-24 20:40:27
    Od: "gostek" <g...@w...pl>

    > A przeszedles juz proces rekrutacji ?

    jeszcze nie

    tym niemniej chcialbym wiedziec jakiego rzedu sa to pensje

  • 4. Data: 2005-03-24 21:04:33
    Od: "Krzysiek" <k...@o...pl>

    > mam pytanko - ile na poczatek placi na reke krakowska motorola - chodzi o
    > stanowisko "software engineer" dla osoby z kilkuletnim doswiadczeniem?

    Najnizsza pensja to okolo 2 x srednia krajowa.
    Gdzis na necie jest wywiad z ludzmi z Moto.
    Poguglaj w archiwum - byl podany link.

    pzdr.

  • 5. Data: 2005-03-24 23:21:55
    Od: "gostek" <g...@w...pl>

    > Najnizsza pensja to okolo 2 x srednia krajowa.
    > Gdzis na necie jest wywiad z ludzmi z Moto.
    > Poguglaj w archiwum - byl podany link.

    Czyli gdzies okolo 5 tys. brutto pewnie, moze nieco mniej.

    A czy Motorola daje jakies pieniadze na przenosiny jesli sa konieczne? Jak
    duze sa to pieniadze? I na jak dlugo trzeba podpisac cyrograf ;) ?

  • 6. Data: 2005-03-25 07:34:01
    Od: "T.Omasz" <t...@f...pl>

    Dnia Thu, 24 Mar 2005 18:26:31 +0100, inzynier <i...@t...pl> napisał:

    > dzisiaj mu oddzwonili, ze niestety musi poduczyc sie programowania
    > i podziekowali.

    Podoba mi się. Bardzo mi się to podoba. Konkretna przyczyna odmowy. Piękne.

    Właśnie ta czarna dziura, pisanie aplikacji w nicość to jest coś, co mnie
    najbardziej irytuje w całym procesie rekrutacji.

    Tak przy okazji: czy standartowa zgoda na przetwarzanie danych osobowych
    (do celów związanych z procesem rekrutacji) oznacza, że firma może moją
    aplikację przetwarzać u siebie przez czas nieograniczony? Przyjmijmy
    ekstremalnie hipotetyczną sytuację: zostaje prezydentem RP, a za pół roku
    dział HR firmy Krzak i Syn sp. z o. o. przysyła mi zaproszenie na rozmowę
    kwalifikacyjną, bo pięć lat temu aplikowałem u nich na stanowisko
    asystenta murarza?

    --
    Miałem jakiś pomysł na nowego siga, ale chwilowo wyleciał mi z pamięci.
    (priv: z lewej from, w środku małpa, z prawej gazeta.pl)

  • 7. Data: 2005-03-25 08:52:29
    Od: Krzysztof Krasoń <K...@o...pl>

    Dnia 25.03.2005 T.Omasz <t...@f...pl> napisał/a:

    > Podoba mi się. Bardzo mi się to podoba. Konkretna przyczyna odmowy. Piękne.
    >
    > Właśnie ta czarna dziura, pisanie aplikacji w nicość to jest coś, co mnie
    > najbardziej irytuje w całym procesie rekrutacji.

    A co mieli powiedziec, żeby poduczył się np. pętli for bo miał z nią
    problemy i czasu present perfect bo nie do końca poprawnie mówił ? ;)
    Albo, że poziom jego wiedzy nie zgadza się z tym co napisał w CV, chyba
    nikt nie zdecyduje się jawnie powiedzieć czegoś takiego :)

    Dobre jest, że oddzwonili, niektóre firmy to zapewniają, że zarówno
    o negatywnej jak i pozytywnej ocenie zadzwonią i poinformują, ale
    oczywiście nie dzwonią.

    --
    Krzysztof Krasoń

  • 8. Data: 2005-03-25 08:54:17
    Od: "gostek" <g...@w...pl>

> [...]
    > dział HR firmy Krzak i Syn sp. z o. o. przysyła mi zaproszenie na rozmowę
    > kwalifikacyjną, bo pięć lat temu aplikowałem u nich na stanowisko

    ;)

    zawsze mozesz cofnac taka zgode badz od razu zastrzec, ze wyrazasz zgode na
    przetwarzanie np. przez okres 1 roku

  • 9. Data: 2005-03-25 08:56:26
    Od: Krzysztof Krasoń <K...@o...pl>

    Dnia 24.03.2005 gostek <g...@w...pl> napisał/a:

    > Czyli gdzies okolo 5 tys. brutto pewnie, moze nieco mniej.
    >
    > A czy Motorola daje jakies pieniadze na przenosiny jesli sa konieczne? Jak
    > duze sa to pieniadze? I na jak dlugo trzeba podpisac cyrograf ;) ?

    Ze stronki www.motorolacareers.com/poland/ (pierwszy link w google
    "motorola praca") ;)

    Z tego co widze na stronce to :
    "Kandydatom spoza rejonu Krakowa oferujemy PAKIET RELOKACYJNY obejmujący
    pomoc i finansowe wsparcie firmy dla pracownika i jego rodziny w trakcie
    przeprowadzki"

    oraz pewnie to sie przyda :
    "Zadzwoń na HOTLINE (12) 297 97 77 - Umów się na spotkanie w ramach
    MOTOTOUR, porozmawiaj o ofercie, nowych projektach, szczegółach
    dotyczących zatrudnienia i charakteru pracy."

    --
    Krzysztof Krasoń

  • 10. Data: 2005-03-25 10:07:11
    Od: "T.Omasz" <t...@f...pl>

    Dnia Fri, 25 Mar 2005 08:52:29 +0000 (UTC), Krzysztof Krasoń
    <K...@o...pl> napisał:

    > A co mieli powiedziec, żeby poduczył się np. pętli for bo miał z nią
    > problemy i czasu present perfect bo nie do końca poprawnie mówił ? ;)

    Napisałem, że mi się _bardzo_ podoba. Odezwanie się, podanie powodu. To
    nietypowe. Gdybym właśnie pisał na pręgierz, napisałbym "wazelina dla
    Motoroli" (w międzyczasie zauwazyłem, że watek na temat (nie)odpisywania
    tam jest).