PracaGrupypl.praca.dyskusje › programisci Wawa - zarobki

  • 1. Data: 2005-03-24 09:53:25
    Temat: programisci Wawa - zarobki
    Od: "nick" <s...@i...pl>

    Witam grupowiczow

    Interesuje mnie ile na godzine (netto) zarabiają programiści w
    Warszawie. Chodzi mi głownie o programistow Java (j2ee), powiedzmy z rocznym
    doswiadczeniem.

    Bede wdzieczny za wszelkie dyskusje na ten temat.

    Pozdrawiam,
    Nick

  • 2. Data: 2005-03-24 10:21:51
    Temat: Re: programisci Wawa - zarobki
    Od: "dios" <dios@op_nospam.pl>

    > Interesuje mnie ile na godzine (netto) zarabiają programiści w
    > Warszawie. Chodzi mi głownie o programistow Java (j2ee), powiedzmy z rocznym
    > doswiadczeniem.

    Ja w latach 1999-2000 zarabialem na etacie 19 zl / h, tyle ze mniej robilem
    w javie a wiecej w PowerBuilderze. Do tego na koniec roku premia rowna
    poltorej pensji. Nie narzekalem :)
    Ale obecnych stawek nie znam, bo zalozylem wlasna firme i sam sobie
    wyplacam pensje. Na szczescie znacznie wyzsza.

    pzdr
    dios

  • 3. Data: 2005-03-24 14:17:42
    Od: Daniel <d-wasyl@NO_SPAM.gazeta.pl>

    > Ja w latach 1999-2000 zarabialem na etacie 19 zl / h, tyle ze mniej robilem
    a to brutto czy netto ?

  • 4. Data: 2005-03-24 14:35:33
    Od: "dios" <dios@op_nospam.pl>

    > a to brutto czy netto ?
    netto

  • 5. Data: 2005-03-26 08:36:38
    Od: Karabanda <k...@h...sg>

    > oferowali mi na starcie 3k/mies, po jakis 3 miesiacach bylaby podwyzka...

    netto czy brutto
    ludzie czemu nie myslicie jak piszecie?

  • 6. Data: 2005-03-26 17:26:05
    Od: Brzezi <u...@e...net.pl>

    czw, 24 mar 2005 o 10:53 GMT, nick napisał(a):

> [...]
    > doswiadczeniem.
    >
    > Bede wdzieczny za wszelkie dyskusje na ten temat.

    jestem studentem II roku, bylem ostatnio na rozmowie w sporej firmie
    informatycznej, docelowe stanowisko: mlodszy programista j2ee

    wsumie z j2ee nie mialem duzo do czynienia, ale z sama java sporo...

    oferowali mi na starcie 3k/mies, po jakis 3 miesiacach bylaby podwyzka...

    niestety zrezygnowalem, nie dalbym rady jednoczesnie uczyc sie i
    pracowac...

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@e...net.pl ][ brzezi:~# uptime ]
    [ Ekg: #3781111 ][ 18:23:12 up 46 days, 3:37, 4 users, ]

  • 7. Data: 2005-03-26 18:00:12
    Od: "Ramirr" <r...@t...pl>

    Pewnie brutto :-)))

  • 8. Data: 2005-03-26 18:19:29
    Od: Brzezi <u...@e...net.pl>

    sob, 26 mar 2005 o 09:36 GMT, Karabanda napisał(a):

    > netto czy brutto
    > ludzie czemu nie myslicie jak piszecie?

    nigdy nie wiem ktore to brutto a ktore netto :) tzn w zarobkach, w cenach
    wiem... :)

    3k to ta podstawa, od tego odchodzi podatek, na reke mialo mi zostac:
    2520zl

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@e...net.pl ][ brzezi:~# uptime ]
    [ Ekg: #3781111 ][ 19:18:13 up 46 days, 4:32, 4 users, ]