PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile na dzien dobry placi krakowska motorola

  • 11. Data: 2005-03-25 10:29:00
    Temat: Re: ile na dzien dobry placi krakowska motorola
    Od: Krzysztof Krasoń <K...@o...pl>

    Dnia 25.03.2005 T.Omasz <t...@f...pl> napisał/a:
    > Napisałem, że mi się _bardzo_ podoba. Odezwanie się, podanie powodu. To
    > nietypowe. Gdybym właśnie pisał na pręgierz, napisałbym "wazelina dla
    > Motoroli" (w międzyczasie zauwazyłem, że watek na temat (nie)odpisywania
    > tam jest).

    Oops, źle zrozumiałem pierwsza linijke Twojej wypowiedzi (nie połączyłem
    z kolejnymi :), przepraszam za błędną interpetacje.

    A wracając do wątku, to strasznie denerwujące, gdy człowiek siedzi przez
    tydzień, dwa, i czeka jak ten głupi aż mu potencjalny pracodawca odpowie
    i się łudzi, że zostanie zatrudniony, a ostatecznie nie dostaje nawet
    "dziękuje" za złożoną aplikacje.

    --
    Krzysztof Krasoń

  • 12. Data: 2005-03-25 14:44:04
    Od: "ina" <s...@t...pl>

    z tego co wiem to proponuja osobom spoza malopolski pakiet relokacyjny czyli
    pokrywaja koszt przeprowadzki, finansuja wynajm mieszkania pzrez pierwszy
    miesiac i cos tam jeszcze....

  • 13. Data: 2005-03-25 14:53:01
    Od: "Maciej Sobczyk" <m...@o...pl>

    Użytkownik "gostek" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > mam pytanko - ile na poczatek placi na reke krakowska motorola - chodzi o
    > stanowisko "software engineer" dla osoby z kilkuletnim doswiadczeniem?

    Na pewno dużo, bo z tego co pamiętam szukała takiej osoby jakieś pół roku.

    Pozdrawiam
    m.

  • 14. Data: 2005-03-25 19:52:50
    Od: "Piotr Ziet" <p...@p...fm>

    Krzysiek wrote:

    > Najnizsza pensja to okolo 2 x srednia krajowa.
    > Gdzis na necie jest wywiad z ludzmi z Moto.
    > Poguglaj w archiwum - byl podany link.

    Witajcie
    Świeżo upieczony absolwent bez doświadczenia zatrudniony na stanowisko
    młodszego programisty dostaje w trakcie 3-mies. okresu próbnego ok. 2,5kPLN
    netto.

    Piotr

  • 15. Data: 2005-03-29 16:49:24
    Od: "zdzisiek" <zdzisiek@no_spam.pl>

    5K brutto

  • 16. Data: 2005-03-31 11:18:47
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    Jesli dobrze pamietam to coś koło 4 000 na reke