PracaGrupypl.praca.dyskusje › wlk. brytania i insurance number

  • 1. Data: 2005-03-24 14:47:59
    Temat: wlk. brytania i insurance number
    Od: AmonTea <a...@o...pl>

    Czy ktos mi moze powiedziec, czy jest mozliwe uzyskanie insurance number
    bez stawiennictwa na interview? Pracowalem w Wlk. Brytani 2 miesiace i
    musialem sie na szybko ulotnic do Polski, wiec na interview stawis sie nie
    mialem mozliwosci.

  • 2. Data: 2005-03-25 04:23:56
    Temat: Re: wlk. brytania i insurance number
    Od: "kazoo" <s...@s...spam>

> [...]
    > bez stawiennictwa na interview? Pracowalem w Wlk. Brytani 2 miesiace i
    > musialem sie na szybko ulotnic do Polski, wiec na interview stawis sie nie

    Jakos sobie nie wyobrazam bez interview. Podczas tego spokania bardzo
    szczegolowo o wszystko pytaja, kseruja dokumenty, wypelniasz ankiety (mnie
    meczyli 3 godziny). Podpisuja potem ta decyzje 2 osoby.

    pozdrawiam.kazoo