PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile biorą programiści PHP na pracy zdalnej ???

  • 1. Data: 2003-08-15 18:27:38
    Temat: ile biorą programiści PHP na pracy zdalnej ???
    Od: PL <s...@k...pl>

    Za dopowiedź z góry dziękuje.

  • 2. Data: 2003-08-15 18:35:11
    Temat: Re: ile biorą programiści PHP na pracy zdalnej ???
    Od: PL <s...@k...pl>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > Co najmniej 1/20 wartosci samochodu

    Malczaka :)

  • 3. Data: 2003-08-15 18:36:24
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

  • 4. Data: 2003-08-16 10:32:32
    Od: k...@g...pl (Konlin)

  • 5. Data: 2003-08-16 10:50:21
    Od: "programers" <t...@2...pl>

    Tak naprawde mnie tez nurtuje to pytanie...
    Osobiscie jestem swiadom tego iz czesc (pseudo)programistow ktorzy zaczynaja
    dopiero"sie w to bawic" ma mocno zanizone stawki! Chcialbym ponowic pytanie
    i dowiedziec sie ile tak naprawde chcialby zarabiac progamista szukajacy
    pracy na tej grupie (pl.praca.*)

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2003-08-16 12:42:44
    Od: "PL" <p...@2...pl>

    Niestety PHP jest raczej prostym językiem i osoby programującej w PHP ciężko
    nazwać programistą, lecz w tym jest dużo pracy i chciałbym wiedzieć czy
    warto.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2003-08-16 13:16:41
    Od: "programers" <t...@2...pl>

    Jesli ta wypowiedz kogos urazi to przepraszam!

    Co ty bredzisz? PHP jest prostym jezykiem?
    Tak moze mowic osoba ktora nie zajmuje sie nim za dlugo! Obecnie PHP to
    pelnoprawny jezyk programowania! Stopien skomplikowania to rzecz wzgledna
    ale zapewniam iz nie jest on prostym jezeykiem!
    Jesli ograniczasz sie do kilku (kilkudziesieciu) funkcji to twoja sprawa,
    ale nie zakladaj ze to co znasz to caly PHP! Ale jestem oburzony... grrr

  • 8. Data: 2003-08-16 13:47:55
    Od: "PL" <p...@2...pl>

    Biorąc programiste piszącego w Delphi czy w C, taka osoba jak przechodzi do
    PHP to się uczy tylko nowej składni. A osoba która się nauczyła programować
    w PHP i tylko tam programowała to w C nie wie co ma zrobić.

  • 9. Data: 2003-08-16 16:48:59
    Od: "joter" <j...@W...onet.pl>

    > Biorąc programiste piszącego w Delphi czy w C, taka osoba jak przechodzi do
    > PHP to się uczy tylko nowej składni. A osoba która się nauczyła programować
    > w PHP i tylko tam programowała to w C nie wie co ma zrobić.

    Zabawna wymiana postow.

    Programista albo umie programowac strukturalnie/obiektowo/zdarzeniowo albo nie.
    Czy pisze w jezyku Pascal, C, C++, Java, Cobol, Ada, Czy_Cokolwiek_Innego zalezy
    albo od wymagan albo od wygody i upodoban. Jezeli ktos umie sklecic tylko 20
    linii kodu w PHP znajac kilka funkcyjek i nazywa siebie ,,programista'' to chyba
    sie zagalopowal. A samo ,,przesiadanie'' sie z jezyka na jezyk powinno byc tylko
    formalnoscia a nie katastrofa.

    Jezeli chodzi o pieniadze, to sadze ci bardziej biegli biora wiecej od tych co
    sa mnie biegli.

    Jot-Er.

  • 10. Data: 2003-08-17 00:34:36
    Od: "Andrzej" <a...@a...net.pl>

    Użytkownik "PL" <p...@2...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    programować
    > w PHP i tylko tam programowała to w C nie wie co ma zrobić.

    A co sadzisz o programistach J2EE? Programuje w tym od 2 lat i zawsze
    uwazalem jezyk PHP za nieudolna probe zaadoptowania jezyka C do czegos
    wiecej niz CGI. Przez ostatni miesiac jednak bylem zmuszony do napisania
    calkiem pokaznego (rozmarami) portalu internetowego wlasnie w technologii
    PHP. Okazalo sie, ze ten jezyk naprawde potrafi wiele, a co jeszcze lepsze
    caly czas sie rozwija, co chwile powstaja nowe biblioteki (np. PHPlib), czy
    podejscia do prezentacji stron (np. Templates).

    Prawda jest taka, ze w PHP trzeba pokonywac problemy takie jak w innych
    jezykach. I jezeli ktos pisze duza aplikacje w PHP to uwazam, ze musi byc
    bardzo dobrym programista, zeby to wszystko w kupie utrzymac.

    ap
    a...@a...net.pl