PracaGrupypl.praca.dyskusje › Sfera budzetowa prosze o pomoc.

  • 1. Data: 2003-08-15 18:07:38
    Temat: Sfera budzetowa prosze o pomoc.
    Od: "RAM" <w...@p...onet.pl>

    Witam szanownych grupowiczów ,mam pytanie czy ktos wie moze jak jest z
    wyrównaniem dla pracowników sektora budzetowego z lat zdaje sie 97-98 miałem
    przyznany termin wypłaty na 2004 rok czy wypłacane sa nadal te wyrównania
    moze jest jakas informacja w necie jezeli tak to bym prosił.Miłego dnia i
    pozdrowienia .
    Bogdan

  • 2. Data: 2003-08-15 18:35:53
    Temat: Re: Sfera budzetowa prosze o pomoc.
    Od: "G." <mckenna@kill spammer.gazeta.pl>

    W artykule <bhj7s2$ja5$1@zeus.man.szczecin.pl>=id-wiadomości z dnia pią 15.
    sierpnia 2003 20:07 RAM w...@p...onet.pl napisał:

> [...]
    > wyrównaniem dla pracowników sektora budzetowego z lat zdaje sie 97-98
    > miałem przyznany termin wypłaty na 2004 rok czy wypłacane sa nadal te
    Jeżeli chodzi o to co 1993 zabrał Osiatyński profesor minister to tak.
    Powinieneś z wyprzedzeniem dostać informację z PKO BP.

    --
    Grzegorz.
    "My only regret in life is that I am not someone else"

  • 3. Data: 2003-08-15 20:32:47
    Od: "Ewa" <b...@w...pl>

    25 sierpnia płacą ludziom z X 1958 roku, bo to zależy od daty urodzenia.
    teraz jest cos koło 3200,00.
    dowiedz sie w pko bp, podadza ci datę, kiedy masz odebrac. bank przysyla
    pismo na ok. miesiac przed terminem wyplaty. mozesz zostawic dyspozycje
    wplaty na konto.