PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ustawa o ochronie danych osobowych

  • 1. Data: 2003-08-15 11:51:13
    Temat: Ustawa o ochronie danych osobowych
    Od: "Imoe" <i...@o...pl>

    Wybieram się na rozmowę o pracę, której jednym z tematów będzie ustawa o
    ochronie danych osobowych.Jak sadzicie jakie pytania prawdopodobnie padną?

    Jobseek

  • 2. Data: 2003-08-15 12:01:54
    Temat: Re: Ustawa o ochronie danych osobowych
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Imoe" <i...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Wybieram się na rozmowę o pracę, której jednym z tematów będzie ustawa o
    > ochronie danych osobowych.Jak sadzicie jakie pytania prawdopodobnie padną?
    >
    > Jobseek

    Nie wiem, ale doradzam wnikliwe przeczytanie ustawy oraz komentarzy, bo
    sadze ze nikt ci tu nie podpowie na tak ogolne pytanie :)

    --
    pzdr. Krzysztof

    ## Szczecin - popracowalbym juz sobie gdzies:##
    ##CV## http://kch.spec.pl ##