PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w szwecji od 24-26VIII /legal/

  • 1. Data: 2003-08-15 15:05:54
    Temat: Praca w szwecji od 24-26VIII /legal/
    Od: "TRICKY" <N...@I...NET.PL>

    witam
    szukam trzech osob do wyjazdu do pracy do szwecji.
    jedziemy na 8-10 tyg wyjazd okolo 24-28VIII .jedziemy samochodem w cztery
    osoby zbierac runo lesne. Wyjazd jest organizowany przez organizacje
    miedzynarodowa i kozystalo z niej juz kilka tys polakow przez kilka lat.
    Bedziemy sie przemieszczeac po szwecji ,pozwiedzamy i zarobimy . Jesli was
    to zainteresuje sprzwdzie szczegoly na www.interregion.home.pl .
    Przeczytajcie dokladnie umowe bo tam zawarte sa wszystkie szczegoly wyjazdu.
    Ja mam 27 lat i milo by bylo jakos sie dobrac aby uniknac problemow. Plec
    obojetna. piszcie na emial z nr telefonu stacjonarnego (warto sobie
    porozmawiac przed wyjazdem)
    pozdrawiam
    PS. ja wyjezdzam z warszawy do swinoujscia (tam mamy prom) wiec po drodze
    moge zebrac "zaloge" lub widzimy sie przed odplywem.

  • 2. Data: 2003-08-15 16:51:56
    Temat: Re: Praca w szwecji od 24-26VIII /legal/
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Fri, 15 Aug 2003 17:05:54 +0200, "TRICKY"
    <N...@I...NET.PL> zakodował:

    >to zainteresuje sprzwdzie szczegoly na www.interregion.home.pl .
    >Przeczytajcie dokladnie umowe bo tam zawarte sa wszystkie szczegoly wyjazdu.

    Przeczytaj dokładnie archiwum grupy - był kilka razy.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2003-08-15 19:56:14
    Temat: Odp: Praca w szwecji od 24-26VIII /legal/
    Od: "irek" <i...@w...pl>

    Użytkownik TRICKY <N...@I...NET.PL> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bhiss7$216$...@i...gazeta.pl...
> [...]
    > Bedziemy sie przemieszczeac po szwecji ,pozwiedzamy i zarobimy . Jesli was

    jestes kolego niedoinformowany bo wyjazdy na zbiory runa lesnego
    organizowane przez jakakolwiek firme badz biuro sa niezgodne ze szwedzkim
    prawem

    powodzenia

    irek

  • 4. Data: 2003-08-17 06:29:55
    Od: "Paweł Kowalczyk" <p...@p...onet.pl>

    Chyba 'troche' za późno jak na wyjazd do jedno. 24-26 VIII toż to koniec
    sezonu(!!?!)może troche borówki bedzie bo jagód nei nazbieracie za dużo.
    Pośrednicy są beee to drugie.
    A najważniejsze teraz jest mój ojciec i brat w szwecji i mówią że bardzo
    cieniutki rok jest mało jagody i cena niska to trzecie.

    Pozdrawiam Pablo