PracaGrupypl.praca.dyskusje › head hunterzy we Wroclawiu ???

  • 11. Data: 2006-04-27 20:16:17
    Temat: Re: head hunterzy we Wroclawiu ???
    Od: 3lancer <3...@v...pl>

    było pytanie i firmy zajmujące się headhuntingiem z terenu wrocławia -
    dałem przykład takiej firmy i tyle. ja u nich/przez nich nie pracuję ale
    mam znajomego który tak i jest zadowolony (także finansowo). Mam też
    znajomych którzy są zadowoleni (mniejlub bardziej ) z RINFu czy Pytona -
    jedna z kilku firm tym się zajmujących i tyle. Byłem u nich na spotkaniu
    - pierwsze wrażenie było ok.

  • 12. Data: 2006-05-25 11:29:33
    Od: "mazi" <n...@g...com>

    Witaj,

    head hunterzy szukaja specjalistów, ludzi z know-how...opieram sie
    glównie, na wlasnych doswiadczeniach w poszukiwaniu ludzi z branzy
    IT

    Pozdrawiam
    Tomek