PracaGrupypl.praca.dyskusje › handlowiec szuka pracy

  • 11. Data: 2006-06-01 20:59:03
    Temat: Re: handlowiec szuka pracy
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl>

    W wiadomości news:e5ml3u$m2o$1@inews.gazeta.pl Kitka
    <b...@p...onet.pl> pisze:

    > tak, wiem gdzie nalezy umieszczać ogloszenie, ale nie sadzisz że wolno
    > kazdemu gdzie chce i jak chce?? a tak poza tym dziękuję za mądre rady.
    O! Czyżby kolejna rasowa lama usenetowa?!
    NTG-i, offtopiki, nieskonfigurowany czytnik, nieprzestrzeganie _podstaw_
    netykiety, brak odpowiedniej reakcji na słuszne uwagi oraz zwykła
    bezmyślność, by nie rzec...
    Nowa stokrotowa ortografia mi się przypomina ;)))
    Kita, popraw się!

    --
    Jotte

  • 12. Data: 2006-06-02 19:19:16
    Od: studentos <s...@T...pl>

    01-06-2006, na pl.praca.dyskusje, Kitka napisał(a):

    > bo tak mi wygodnie , dziekuję za uwagi

    To nie za dobrze o Tobie świadczy jako o handlowcu, osobie, która ma
    kontakt z klientem i postępuje jak jej wygodniej...
    studentos

  • 13. Data: 2006-06-02 22:47:11
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Kitka [Thu, 1 Jun 2006 14:04:16 +0200]:

    > tak, wiem gdzie nalezy umieszczać ogloszenie, ale nie sadzisz
    > że wolno kazdemu gdzie chce i jak chce??

    Ależ oczywiście. Sikać też. Po prostu ktoś sikający w bramie
    jest nieco inaczej odbierany niż ten, który pójdzie do WC.

    Kira

  • 14. Data: 2006-06-03 07:03:08
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Sat, 03 Jun 2006 00:47:11 +0200, użyszkodnik Kira
    <c...@e...wytnij.pl> napisał:

    > Ależ oczywiście. Sikać też. Po prostu ktoś sikający w bramie
    > jest nieco inaczej odbierany niż ten, który pójdzie do WC.

    a potem zdziwienie że handlowiec szuka pracy

    jak handlowiec jest dobry to praca szuka jego...

    --
    futszaK
    601061867