PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile za pół etatu ??

  • 1. Data: 2006-06-01 10:47:34
    Temat: ile za pół etatu ??
    Od: "Kitka" <b...@p...onet.pl>

    Witam
    Czy ktoś z szanownych grupowiczów mógłby mnie oświecić i powiedzieć ile
    średnio płacą za pół etatu ?? Chodzi mi konkretnie o pracę biurową .
    dziękuję
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-06-01 11:02:28
    Temat: Re: ile za pół etatu ??
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Kitka napisał(a):

    > Czy ktoś z szanownych grupowiczów mógłby mnie oświecić i powiedzieć ile
    > średnio płacą za pół etatu ?? Chodzi mi konkretnie o pracę biurową .
    > dziękuję

    Przy tak szczegółowych danych, to zapewne 1/2 ceny samochodu. :)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 3. Data: 2006-06-01 11:09:12
    Od: "Kitka" <b...@p...onet.pl>

  • 4. Data: 2006-06-01 11:35:59
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Kitka porozsypywal nastepujace haczki:
    No wiec dostalas bardzo konkretna odpowiedz. Mozesz dostac 600zl a
    mozesz dostac 1600zl - zalezy od wielu czynnikow.
    Przeszukaj archiwum, to sie dowiesz jakich danych nie podalas (nie
    chodzi wcale o nazwe konkretnej firmy).
    A poza tym... grupa pl.praca.dyskusje nie sluzy do szukania praca
    (pl.praca.szukana czy jakos tak). Poczytaj tez o odpowiadaniu na posty,
    cytowaniu (np wycinanie sygnaturek).
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 5. Data: 2006-06-01 12:24:37
    Od: "Kitka" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kitka" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Wojciech Bańcer" <p...@p...pl> napisał w wiadomości

    >dziękuję wszystkim grupowiczom za wnikliwą ocenę oraz mądre uwagi na temat
    >gdzie powinnam umieścić posta , w którym miejscu pisać, nad czy po, do kogo
    >kierować info..Jest to niesamowita pomoc, dla takiego laika jak ja w
    >kwestiach styczności z komputerem, grupami , wysyłaniem listów drogą
    >elektroniczną.Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam.
    złśliwości nigdy nie zawiele:))

  • 6. Data: 2006-06-01 13:05:06
    Od: "Asia Witek" <a...@b...bcx.pl>

    Użytkownik "Kitka" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    na cały etat w biurze dostaje się ok 1000 zł netto (tyle zarabia znajoma,
    miasto poniżej 100 tys).
    Moja siostra w Warszawie za pracę biurową + trochę rachunkowości ma niecałe
    2k netto.
    Pół etatu obstawiałabym od 450 w górę, zależy od miasta i od obowiązków ;)

    pozdr
    Asiek

  • 7. Data: 2006-06-01 14:02:57
    Od: Mo <l...@o...pl>

    Ktoś (Kitka, a któżby! ;-) ) wyklepał:
    > Użytkownik "Kitka" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Mówisz? To się dorzucę - pracę biurową sobie odpuść, mnie się to kojarzy
    z używaniem kompa... ;P

    Pozdrawiam
    M.
    --
    Gdyż rodzaj ludzki w swej niedoli rozporządza jedną naprawdę skuteczną
    bronią [...] Nic nie może się przeciwstawić *napadowi śmiechu* (Mark Twain)

  • 8. Data: 2006-06-01 17:25:21
    Od: "Kitka" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Asia Witek" <a...@b...bcx.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 2k netto.
    > Pół etatu obstawiałabym od 450 w górę, zależy od miasta i od obowiązków ;)

    dzięki z info:) w koncu ktos normalnie napisał

  • 9. Data: 2006-06-01 20:11:41
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl>

    W wiadomości news:e5mma3$r9b$1@inews.gazeta.pl Kitka
    <b...@p...onet.pl> pisze:

    > temat gdzie powinnam umieścić posta , w którym miejscu pisać, nad czy
    > po, do kogo kierować info.
    Nie ma za co dziękować. Potraktowano cię delikatnie, może za delikatnie.

    >.Jest to niesamowita pomoc, dla takiego laika
    > jak ja w kwestiach styczności z komputerem, grupami , wysyłaniem listów
    > drogą elektroniczną.
    To grupa dotycząca dyskusji o pracy. Pomoc dotyczącą styczności z
    komputerem, wysyłaniem listów drogą elektroniczną, grupami itp. szukaj i
    uzyskasz gdzie indziej. Doucz się, ogładź i wróć - na pewno uzyskasz pomoc.

    --
    Jotte

  • 10. Data: 2006-06-02 07:39:10
    Od: "Kitka" <b...@p...onet.pl>