PracaGrupypl.praca.dyskusje › gtech warszawa

  • 1. Data: 2008-07-15 13:48:35
    Temat: gtech warszawa
    Od: "info" <p...@w...pl>

    jak sie pracuje w firmie gtech (tej od gier losowych www.gtech.com)? (dzial
    it)

  • 2. Data: 2008-07-15 19:53:36
    Temat: Re: gtech warszawa
    Od: glos <g...@p...onet.pl>

    On 15 Lip, 15:48, "info" <p...@w...pl> wrote:
    > jak sie pracuje w firmie gtech (tej od gier losowychwww.gtech.com)?(dzial
    > it)

    wiem tylko tyle, ze w ciagu ostatniego roku odeszlo z tej firmy wielu
    pracownikow (programistow). Wiadomosc z pierwszej reki. Wnioski
    pozostawiam Tobie.

    --

    Pozdrawiam,

    glos

  • 3. Data: 2008-07-16 09:08:48
    Od: "info" <p...@w...pl>

    > wiem tylko tyle, ze w ciagu ostatniego roku odeszlo z tej firmy wielu
    > pracownikow (programistow). Wiadomosc z pierwszej reki. Wnioski
    > pozostawiam Tobie.

    a moglbys cos wiecej powiedziec? jakie powody?

  • 4. Data: 2008-07-16 18:56:16
    Od: glos <g...@p...onet.pl>

    On 16 Lip, 11:08, "info" <p...@w...pl> wrote:

    > a moglbys cos wiecej powiedziec? jakie powody?

    wg slow znajomego (to on tam pracowal), w zeszlym roku gtech poszarpal
    sie z lotto i sytuacja stala sie metna, wskutek czego czesc ludzi
    pozegnala sie z firma. Ten znajomy jest dla mnie wiarygodnym zrodlem,
    wiec ja osobiscie bym sie tam nie pchal bez uwaznego zbadania sytuacji
    - byc moze ulegla juz zmianie na lepsze.

    --

    Pozdrawiam,

    glos

  • 5. Data: 2008-07-16 21:44:33
    Od: "b3ut" <b...@g...pl>

    glos <g...@p...onet.pl> napisał(a):

    > wg slow znajomego (to on tam pracowal), w zeszlym roku gtech poszarpal
    > sie z lotto i sytuacja stala sie metna,

    [...]
    Jak GTech może się poszarpać z jednym ze swoich produktów, jakim jest Lotto?
    Chyba raczej o Totalizator Sportowy Tobie chodziło :)