PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV i LM- format pliku

  • 1. Data: 2008-07-15 16:03:37
    Temat: CV i LM- format pliku
    Od: kte <k...@o...pl>

    W jakiej formie wysyłacie CV i LM?
    w komentarzach pod artykułem na temat afery wycieku tysiąca CV z Pekao
    wyczytałam ze powinno sie wysylac w pdf, a dodatkowo wtedy jest
    bezpieczniej.
    Jak to zrobic zeby bylo w pdf?

  • 2. Data: 2008-07-15 16:07:38
    Temat: Re: CV i LM- format pliku
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:g5ihor$1uo$1@news.lublin.pl, *kte* wrote:
    > W jakiej formie wysyłacie CV i LM?
    > w komentarzach pod artykułem na temat afery wycieku tysiąca CV z Pekao
    > wyczytałam ze powinno sie wysylac w pdf, a dodatkowo wtedy jest
    > bezpieczniej.

    byl pare miesiecy temu flejm tutaj o tym.
    wiec lepiej nie wracac do tematu.

    > Jak to zrobic zeby bylo w pdf?

    najlepiej to zapytac googla:
    jak zrobic pdf
    albo po ang
    create pdf

    chyba prosciej sie nie da znalezc odpowiedzi na twoje pytanie...
    Ale tak - w sumie lepiej na grupie zapytac i do tego niewlasciwej...

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2008-07-15 16:11:20
    Od: "info" <p...@w...pl>

    polecam pdfcreator

    http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_i
    d=57796

    instaluje ci sie toto jako dodatkowa drukarka w systemie, pozniej jak dajesz
    drukuj na ta drukarke, pojawia sie okienko gdzie mozna wpisac nazwe
    tworzonego pliku i lokalizacje do zapisu i pdf gotowy

  • 4. Data: 2008-07-15 17:11:30
    Od: "S. Banach" <...@B...pl>

    info pisze:

> [...]
    > drukuj na ta drukarke, pojawia sie okienko gdzie mozna wpisac nazwe
    > tworzonego pliku i lokalizacje do zapisu i pdf gotowy

    Bardzo dobry program i łatwy w obsłudze. Normalnie używałem Ghostscript,
    ale trudno było żonie wytłumaczyć.

    DZIĘKI za wskazówkę.

  • 5. Data: 2008-07-15 18:11:13
    Od: "Magieer" <f...@n...pl>

    > Bardzo dobry program i łatwy w obsłudze. Normalnie używałem Ghostscript,
    > ale trudno było żonie wytłumaczyć.

    1. Open Office.
    lub
    2. Nakładka na MS Office
    lub
    3. Corel Draw (tutaj możesz jeszcze upiekszyć swoje sivi)

  • 6. Data: 2008-07-15 19:43:38
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    kte wrote:

    > w komentarzach pod artykułem na temat afery wycieku tysiąca CV z Pekao
    > wyczytałam ze powinno sie wysylac w pdf, a dodatkowo wtedy jest
    > bezpieczniej.

    jakby Ci to powiedziec... komentarze pod artykulami w wiekszosci
    przypadkow nie sa dobrym zrodlem wiedzy, zapisanie tekstu w pdf
    niewiele zmienia w kwestii bezpieczenstwa

  • 7. Data: 2008-07-16 07:40:40
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    info pisze:

> [...]
    > drukuj na ta drukarke, pojawia sie okienko gdzie mozna wpisac nazwe
    > tworzonego pliku i lokalizacje do zapisu i pdf gotowy

    Przynajmniej do niedawna miala problemy z dzialaniem pod Windowsem Vista
    - dlatego można użyć DoPDF, albo po prostu stworzyć życiorys w programie
    z eksportem do pdf-a, np OpenOffice....

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 8. Data: 2008-07-16 07:57:02
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Tue, 15 Jul 2008 18:03:37 +0200, kte <k...@o...pl> wrote:

    >Jak to zrobic zeby bylo w pdf?

    1. Wykreślić z CV 'umiejętnosc obsługi pakietów biurowych'
    2. Zatrudnić fachowca.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 9. Data: 2008-07-16 09:18:19
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Jak to zrobic zeby bylo w pdf?

    no pewnie, ze jest bezpieczniej - jak ktos nie ma acrobata to nie przeczyta
    a ofisa to kazdy ma;

    bpnsp :)

  • 10. Data: 2008-07-16 09:24:55
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    >W jakiej formie wysyłacie CV i LM?

    o ile w ogloszeniu wyraznie nie okresla w czym,
    to wysylam pliki *.pdf a nie w *.doc;

    jezeli napisza, zeby wyslac cv w formacie ms office,
    to wysylam jako *.rtf;

    > w komentarzach pod artykułem na temat afery wycieku tysiąca CV z Pekao
    > wyczytałam ze powinno sie wysylac w pdf, a dodatkowo wtedy jest
    > bezpieczniej.

    to juz skomentowaleh :)

    > Jak to zrobic zeby bylo w pdf?

    PDFCreator - darmowy i prosty