PracaGrupypl.praca.dyskusje › godziny nadliczbowe w upale

  • 221. Data: 2010-07-20 19:18:34
    Temat: Re: godziny nadliczbowe w upale
    Od: "Krzysztof" <k...@i...pl>

    "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid> napisał

    > A Ty jesteś właścicielem czy zarządcą ?

    Jednym i drugim. Plus do tego pracownikiem.

    Pozdrawiam
    K.

  • 222. Data: 2010-07-20 19:19:44
    Od: "Krzysztof" <k...@i...pl>

    Użytkownik "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Krzysztof" <k...@i...pl>

    > Chyba pracodawca ROTFL

    Nie bardzo rozumiem Twój (chyba) dowcip.
    Czy pracodawca Twoim zdaniem nie pracuje, tylko "daje pracę"?

    Pozdrawiam
    K.

  • 223. Data: 2010-07-21 06:07:11
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "Krzysztof" <k...@i...pl>

    > Nie bardzo rozumiem Twój (chyba) dowcip.
    > Czy pracodawca Twoim zdaniem nie pracuje, tylko "daje pracę"?

    No tak, on daje pracę. Dlatego pytałem kim jesteś. Bo oczywiście nie musisz
    być tylko pracodawcą.

  • 224. Data: 2010-07-21 08:37:08
    Od: "jcm" <j...@1...pl>

    > Użytkownik "Krzysztof" <k...@i...pl>
    > No tak, on daje pracę. Dlatego pytałem kim jesteś. Bo oczywiście nie
    > musisz być tylko pracodawcą.

    Oj, to przecież pracownik daje pracę.
    Pracodawca daje stanowisko pracy i "pieniążki".

    Acha, i jeszcze jedno: daje "możliwość rozwoju". :D

    j.

  • 225. Data: 2010-07-21 21:18:13
    Od: "Krzysztof" <k...@i...pl>

    "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid> napisał w

    > No tak, on daje pracę.

    Tylko i wyłącznie?
    Z ciekawości spytam - ile znasz takich osób? (nie z filmów! ;-)

    Pozdrawiam
    K.

  • 226. Data: 2010-07-21 21:19:51
    Od: "Krzysztof" <k...@i...pl>

    "jcm" <j...@1...pl> napisał

    > Oj, to przecież pracownik daje pracę.

    Nie, pracownik daje wyniki pracy.

    Pozdr.
    K.

  • 227. Data: 2010-07-22 10:21:51
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "Krzysztof" <k...@i...pl>

    > Tylko i wyłącznie?
    > Z ciekawości spytam - ile znasz takich osób? (nie z filmów! ;-)

    Jeszcze może przeszkadzać ROTFL

  • 228. Data: 2010-07-22 10:55:42
    Od: "jcm" <j...@1...pl>

    > Użytkownik "Krzysztof" <k...@i...pl>
    > Jeszcze może przeszkadzać ROTFL

    Nie ma się z czego śmiać.
    Tak bywa, jeśli nie ma merytorycznego pojęcia o danym zagadnieniu.

  • 229. Data: 2010-07-22 11:10:23
    Od: "Krzysztof" <k...@i...pl>

    Użytkownik "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid> napisał

    > Jeszcze może przeszkadzać ROTFL

    Współczuję zatem.

    Pozdrawiam
    K.

  • 230. Data: 2010-07-22 11:12:01
    Od: "Krzysztof" <k...@i...pl>

    Użytkownik "jcm" <j...@1...pl> napisał

    > Tak bywa, jeśli nie ma merytorycznego pojęcia o danym zagadnieniu.

    Na szczęście wszyscy pracownicy je mają.
    Dlatego wszędzie spotykamy tylko i wyłącznie samych kompetentnych fachowców
    :)

    Pozdrawiam
    K.