PracaGrupypl.praca.dyskusje › emerytura cz. 2

  • 1. Data: 2010-07-12 18:43:29
    Temat: emerytura cz. 2
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    nie wiem, może innym tez ZUS ostatnio wysłał takie pisemko to zapytam...
    dostałem pismo z informacją, że moja prognozowana emerytura (kiedy już
    osiągnę co mam osiągnąć) wyniesie 261 pln... pytanie: olać czy się zacząć
    przejmować?

  • 2. Data: 2010-07-16 00:39:16
    Temat: Re: emerytura cz. 2
    Od: mihau <m...@g...com>

    On Jul 12, 8:43 pm, "identifikator: 20040501"
    <N...@g...pl> wrote:

    > pytanie: olać czy się zacząć przejmować?

    Olać nie wypada. Trzeba się starać, by bandytom jak najmniej zapłacić,
    a jednocześnie jak najwięcej na starość odłożyć.

    --
    mihau

  • 3. Data: 2010-07-16 13:19:11
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    kilka dni temu podali w TVP INFO, że ta plotka okazała się jednak prawdą i
    mamy cień szansy, że pozwolą nam wypłacić środki z filaru... super sprawa.