PracaGrupypl.praca.dyskusje › globaliści

  • 11. Data: 2010-10-11 09:46:02
    Temat: Re: globaliści
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> wrote in message
    news:i8uec9$l5p$1@mx1.internetia.pl...

    > właściwie o nic, EOT.
    >
    > albo, żeby wątku nie tracić, mam taki problem, kierownik narobił manka,
    > nie zgadza się mu ilość (czegoś), kazał mi policzyć, policzyłem i wyszło
    > inaczej niż powinno, to kierownik po przyjacielsku zasugerował mi, że mam
    > policzyć tak, żeby się zgadzało i się pod tym podpisać... typowy przejaw
    > uplatformowania europejskiego... co ja mam biedny zrobić?

    Przestac palic to swinstwo, bo nie wiem co to ma z europa wspolnego.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 12. Data: 2010-10-11 17:58:17
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Przestac palic to swinstwo, bo nie wiem co to ma z europa wspolnego.

    uderz w stół... nie trzeba było długo czekać... zgrupowanie największych
    palantów na świecie czyli Politechnika Warszawska buduje nowy wydział -
    szlany budynek...

    po tych kilku latach w Unii widać wyraźnie, tylko kumple sponsorowani są ze
    środków Wspólnoty, żaden przeciwnik tego molocha nie dostał złamanego
    grosza...

    no więc wracając do tematu, jam nie kumpel - z wyboru.

  • 13. Data: 2010-10-11 18:08:50
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > no więc wracając do tematu, jam nie kumpel - z wyboru.

    a ciągle muszę pisać ody pochwalne dla tego gówna Unii Europejskiej... no
    żesz.

  • 14. Data: 2010-10-11 19:41:45
    Od: wloochacz <w...@n...gmail.spameromnie.com>

    > a ciągle muszę pisać ody pochwalne dla tego gówna Unii Europejskiej...
    > no żesz.
    No faktycznie, żesz - załatw więcej sobie tego zioła, bo zaczynam mniej
    więcej kumać o co Ci chodzi.
    Tylko musisz więcej pisać - trochę za mała próbka dla mnie, aby załapać
    sens Twoich wypowiedzi :)
    Ale masz potencjał, nie ma co!

    --
    wloochacz

  • 15. Data: 2010-10-12 07:11:38
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:i8vk3u$a33$1@mx1.internetia.pl...

    > a ciągle muszę pisać ody pochwalne dla tego gówna Unii Europejskiej... no
    > żesz.

    Weź sobie jakąś grupę *alt załóż i tam się wyżywaj.
    Bo pierdzielisz bez sensu i celu.

    K.

  • 16. Data: 2010-10-12 08:37:18
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Weź sobie jakąś grupę *alt załóż i tam się wyżywaj.
    > Bo pierdzielisz bez sensu i celu.

    sory, musiałem to napisać, EOT
    sory ;o).

  • 17. Data: 2010-10-12 08:45:08
    Od: "kamil" <k...@s...com>

> [...]
    > grosza...
    >
    > no więc wracając do tematu, jam nie kumpel - z wyboru.

    Ale ze co, powinni nowy wydzial w kartonie pod smietnikiem urzadzic, czy
    moze nie zalapales sie do wykladania kafelkow w nowych lazienkach i teraz
    psioczysz na spisek kontraktorow?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 18. Data: 2010-10-12 08:46:54
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Ale ze co, powinni nowy wydzial w kartonie pod smietnikiem urzadzic, czy
    > moze nie zalapales sie do wykladania kafelkow w nowych lazienkach i teraz
    > psioczysz na spisek kontraktorow?

    nie ważne, zakończmy dyskusję,
    zakładam stronkę dla wszystkich "wydymanych" przez system...
    bo może ta grupa to faktycznie nie na temat... sorki EOT