PracaGrupypl.praca.dyskusje › gdzie napisac "proponowane wynagrodzenie"

  • 11. Data: 2006-05-25 13:50:45
    Temat: Re: gdzie napisac "proponowane wynagrodzenie"
    Od: "gordon" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Kapsel" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:1m1iuh7ky9ho8.dlg@kapselek.net...
    > Wed, 24 May 2006 22:55:32 +0200, FOX napisał(a):
    > Jak ktos nie ma doswiadczenia, to najczesciej pracuje za minimum, ale nie
    > jego wlasne, tylko ustawowe :]

    Masz racje, ale nie po to wyjezdzam do innego miasta, zeby pracowac za
    minimalna stawke.
    Calosc poszlaby na wynajem chaty + oplaty.
    Osoby z mojego roku zaraz po studiach maja place 2k - 3k.
    Dlatego chce napisac, za ile bede pracowal, zeby pracodawca nie myslal, ze
    da mi 6 stow na reke.
    Oczywiscie nie zadam nie wiadomo jak duzych pieniedzy.

  • 12. Data: 2006-05-25 14:13:49
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    to okresl konkretnie ile minimum by ciebie zadowolilo
    nie jest potrzebne to dla pracodawcy tylko dla samego siebie

    ja mysle ze 1000 to absolutne minimum ponizej tej kwoty to nawet nie ma
    egzystencji no moze wegetacja
    :]