PracaGrupypl.praca.dyskusje › gdzie napisac "proponowane wynagrodzenie"

  • 1. Data: 2006-05-24 18:20:39
    Temat: gdzie napisac "proponowane wynagrodzenie"
    Od: "gordon" <g...@w...pl>

    Witam

    Wysylam zgloszenie na oferte pracy i chce umiescic w nim moje proponowane
    wynagrodzenie.
    Chodzi mi o to, zeby pracodawca wiedzial, ile chce zarabiac.
    I w razie gdybym chcial za duzo, od razu odrzucil moja kandydature, zebym
    niepotrzebnie nie musial jechac na rozmowe.

    Moje pytanie jest takie, gdzie to napisac: w tresci maila, czy w CV?
    Jesli w CV, to najlepiej w ktorym miejscu? Na samym dole?
    I podac konkretna wartosc, czy moze "od" "do"?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-05-24 19:12:34
    Temat: Re: gdzie napisac "proponowane wynagrodzenie"
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    a co to ci da ze napiszesz od do
    od 1.200 do 10.000 czy myslisz ze to ma sens?

    minimalne mozesz napisac i pracodawca bedzie wiedzial ze jak da mniej to nie
    ma mowy o zatrudnieniu ciebie