PracaGrupypl.praca.dyskusje › fizyk teoretyk

  • 1. Data: 2005-08-18 15:32:25
    Temat: fizyk teoretyk
    Od: "ona31" <a...@N...gazeta.pl>

    Co może robić osoba po studiach na kierunku fizyka teoretyczna, jeśli nie
    chce uczyć w szkole ani robić kariery naukowej? Czy gdzieś przydają się
    podobne kwalifikacje czy trzeba pomyśleć o zmianie zawodu?

  • 2. Data: 2005-08-18 15:47:09
    Temat: Re: fizyk teoretyk
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 18-08-2005 o 17:32:25 ona31 <a...@N...gazeta.pl> napisał:

    > Co może robić osoba po studiach na kierunku fizyka teoretyczna, jeśli nie
    > chce uczyć w szkole ani robić kariery naukowej? Czy gdzieś przydają się
    > podobne kwalifikacje czy trzeba pomyśleć o zmianie zawodu?

    A koledzy z roku, i z roku poprzedniego, co robią?

  • 3. Data: 2005-08-18 16:03:36
    Od: Wieslaw Bicz <W...@o...pl>

    ona31 napisał:

    >Co może robić osoba po studiach na kierunku fizyka teoretyczna, jeśli nie
    >chce uczyć w szkole ani robić kariery naukowej? Czy gdzieś przydają się
    >podobne kwalifikacje czy trzeba pomyśleć o zmianie zawodu?

    Przydają się, choć w Polsce sporadycznie (np. u nas). W Niemczech
    funkcjonuje na przykład (statystycznie dobrze uzasadnione) powiedzenie,
    że SAP to Sammelstelle für Arbeitslose Physiker (czyli miejsce, gdzie
    gromadzä się bezrobotni fizycy).

    A tak poważnie, to szanse na prace w Polsce wcale nie uszą być takie
    złe, bo jak się popatrzy na ogłoszenia np. Siemensa, czy innych
    podobnych firm, to chętnie przyjmują oni ludzi z takim wykształceniem.
    Jest to dobrze uzasadnione, ale zakładają pewnie, że potrafią
    programować i mają jeszcze inne zalety.

    --
    Wieslaw Bicz

    ---------------========== OPTEL sp. z o.o. ===========---------------
    ------===== R&D: Ultrasonic Technology/Fingerprint Recognition ====------
    ul. Otwarta 10a PL 50-212 Wroclaw Tel.:+48 71 3296854 Fax.:+48 71 3296852
    --------==== mailto:W...@o...pl -=- http://www.optel.pl ====-------

  • 4. Data: 2005-08-18 17:31:34
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:de29m9$fo$1@inews.gazeta.pl ona31
    <a...@N...gazeta.pl> pisze:

    > Co może robić osoba po studiach na kierunku fizyka teoretyczna, jeśli nie
    > chce uczyć w szkole ani robić kariery naukowej? Czy gdzieś przydają się
    > podobne kwalifikacje czy trzeba pomyśleć o zmianie zawodu?
    Długo myslałem.
    Niestety nie wiem. ;)

    Jotte

  • 5. Data: 2005-08-18 17:49:49
    Od: "flashi" <f...@e...pl>

    Użytkownik "Tomasz Płókarz" <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>
    napisał w wiadomości news:op.svpngv06frn0ri@donkichot...

    > A koledzy z roku, i z roku poprzedniego, co robią?

    Ciagle zadaja sobie te same pytanie ...

  • 6. Data: 2005-08-18 18:12:07
    Od: "locke" <l...@p...wiggin.com>

    Użytkownik "ona31" <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Co może robić osoba po studiach na kierunku fizyka teoretyczna, jeśli nie
    > chce uczyć w szkole ani robić kariery naukowej? Czy gdzieś przydają się
    > podobne kwalifikacje czy trzeba pomyśleć o zmianie zawodu?

    Co mówi bezrobotny fizyk-teoretyk do posiadającego pracę fizyka-teoretyka?

    - Hamburgera z frytkami poproszę...

    :-)

    Pozdrawia fizyk doświadczalny (zatrudniony :-)

  • 7. Data: 2005-08-18 19:16:28
    Od: Wojtek <w...@d...home>

    Dnia Thu, 18 Aug 2005 15:32:25 +0000, ona31 napisał(a):

> [...]
    > nie chce uczyć w szkole ani robić kariery naukowej? Czy gdzieś
    > przydają się podobne kwalifikacje czy trzeba pomyśleć o zmianie

    Hej,
    Niektore firmy softwarowe chetnie zatrudniaja fizykow, matematykow jako
    np. analitykow.
    Sugeruje jednak nabycie jakichs praktycznie przydatnych umiejetnosci, z
    ktorymi mozna powalczyc na rynku pracy.
    Zycze powodzenia.
    W.

  • 8. Data: 2005-08-18 20:19:03
    Od: Sebastian Celejewski <s...@w...pl>

    ona31 wrote:

    > Co może robić osoba po studiach na kierunku fizyka teoretyczna, jeśli nie
    > chce uczyć w szkole ani robić kariery naukowej? Czy gdzieś przydają się
    > podobne kwalifikacje czy trzeba pomyśleć o zmianie zawodu?

    Fizyk to w Polsce bardzo egzotyczne zwierzę. Jeśli nie szkoła i nie
    uczelnia, to chyba tylko firmy konsultingowe (które biorą ludzi z
    rozmaitymi dyplomami) lub programowanie komputerów.

    Sebastian C. (fizyk -> programista)

  • 9. Data: 2005-08-18 21:48:19
    Od: "Reksio" <m...@p...onet.pl>

    > A koledzy z roku, i z roku poprzedniego, co robią?

    Wykladaja chemie..........w Biedronce.....

    Sorki, jakos tak mnie naszlo melancholijnie.......

    Pozdrrr... Reksio

  • 10. Data: 2005-08-18 21:53:32
    Od: "dobrzak" <d...@y...com>

    "ona31" <a...@N...gazeta.pl> wrote in message
    > Co może robić osoba po studiach na kierunku fizyka teoretyczna, jeśli nie
    > chce uczyć w szkole ani robić kariery naukowej? Czy gdzieś przydają się
    > podobne kwalifikacje czy trzeba pomyśleć o zmianie zawodu?

    Fizyka nauczyla Cie myslenia, teraz Twoj ruch :)

    (fizyk->administrator baz danych)