PracaGrupypl.praca.dyskusje › fizyk teoretyk

  • 11. Data: 2005-08-19 18:00:24
    Temat: Re: fizyk teoretyk
    Od: "marcin" <e...@g...pl>

    Użytkownik "ona31" <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:de29m9$fo$1@inews.gazeta.pl...
    > Co może robić osoba po studiach na kierunku fizyka teoretyczna, jeśli nie
    > chce uczyć w szkole ani robić kariery naukowej? Czy gdzieś przydają się
    > podobne kwalifikacje czy trzeba pomyśleć o zmianie zawodu?

    czy do fizyka teoretyka do fizyka praktyka jest daleka
    droga?

    marcin

  • 12. Data: 2005-08-19 20:48:10
    Od: Andrzej Krasuski <a...@a...pl>

    Użytkownik ona31 napisał:
    > Co może robić osoba po studiach na kierunku fizyka teoretyczna, jeśli nie
    > chce uczyć w szkole ani robić kariery naukowej? Czy gdzieś przydają się
    > podobne kwalifikacje czy trzeba pomyśleć o zmianie zawodu?

    Miałem kiedyś dyrektora po fizyce jądrowej - bardzo miło mi się z nim
    pracowało. Jakiś fizyk przyjechał sprzedawać nam serwery kiedyś.
    Poznałem również paru innych fizyków, zawsze w niezłych garniturach i
    nie wyglądali chudo. I zawsze jakoś "dla odmiany" rozsądnie rozmawiali....

    AKC (Astronom --> "Pre-sales Manager"... Wiem, prostytuuję się dla
    pieniędzy... Ale nawet sprawia mi to przyjemność...)

  • 13. Data: 2005-08-19 21:06:08
    Od: Sebastian Celejewski <s...@w...pl>

    Andrzej Krasuski wrote:

    > [...] Miałem kiedyś dyrektora po fizyce jądrowej [...] Jakiś fizyk [...]
    > paru innych fizyków [...].

    Jesteśmy wszędzie. Niech nikt nie opowiada o jakiejś żydomasonerii w
    Polsce. :-)

    Sebastian Ce.

  • 14. Data: 2005-08-22 09:05:53
    Od: "kantor" <k...@z...olsztyn.pl>

    Użytkownik "Sebastian Celejewski" <s...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:de5hk3$3r2$2@news.onet.pl...

    > Jesteśmy wszędzie. Niech nikt nie opowiada o jakiejś żydomasonerii w
    > Polsce. :-)

    Tak.... to prawda... wszędzie :) ...i zawodowo zajmujemy się wszystkim za
    wyjątkiem fizyki.... fizyka to hobby :)

    Pozdrawiam
    kantor

  • 15. Data: 2005-08-22 14:55:44
    Od: tumak <t...@p...com>

    Użytkownik ona31 napisał:
    > Co może robić osoba po studiach na kierunku fizyka teoretyczna, jeśli nie
    > chce uczyć w szkole ani robić kariery naukowej? Czy gdzieś przydają się
    > podobne kwalifikacje czy trzeba pomyśleć o zmianie zawodu?

    Redaktor tekstów specjalistycznych --> wydawnictwa książkowe, periodyki
    naukowe, portale o odpowiednim profilu.
    Kama

  • 16. Data: 2005-08-24 07:18:49
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl>

    W artykule <de56ns$rso$1@inews.gazeta.pl>
    marcin napisał(a):

    > czy do fizyka teoretyka do fizyka praktyka jest daleka
    > droga?

    Na PWR to maksymalnie dwa piętra.

    Pozdr NMSPancnie fizyk wieczny student nieteoretyk. :)

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc dot pl

  • 17. Data: 2005-08-24 11:24:22
    Od: "Narol" <n...@g...pl>

    > Jest to dobrze uzasadnione, ale zakładają pewnie, że potrafią
    > programować i mają jeszcze inne zalety.

    zgadza się,

    autor jednego z najlepszych podręczników do nauki C++ - Jurek Grębosz to też
    fizyk.

    I też siedzi w Niemczech, ale nie pracuje dla SAPa.

  • 18. Data: 2005-08-24 11:33:00
    Od: "tukan" <t...@...onet.pl>

    Narol wrote:
    > zgadza się,
    > autor jednego z najlepszych podręczników do nauki C++ - Jurek Grębosz
    Chyba byłych najlepszych :)