PracaGrupypl.praca.dyskusjefinansowanie nauki pracownika a koszty › Re: finansowanie nauki pracownika a koszty
    From: Sebastian <o...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: finansowanie nauki pracownika a koszty
    Date: Sat, 27 Aug 2005 22:22:52 +0200
    Sender: o...@o...pl@bmk203.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Greg wrote:
    > Witam,
    > Na jakiej zasadzie pracodawca moze dofinansowac pracownikowi nauke na
    > studiach (gdzie kierunek studiow jest zgodny z charakterem wykonywanej
    > pracy) ?? (np. czy ma jakas mozliwosc wrzucenia takich wydatkow w koszty
    > ? czy takie dofinansowanie moze byc tez korzystne dla pracodawcy ? )
    > Z gory dziekuje za wszelkie wskazowki.

    Takie dofinansowanie chyba nie koniecznie jest korzystne dla pracodawcy
    trudno mi cos napisac o kosztach bo jestem prawnikiem nie ekonom. ale na
    100% moge powiedziec ze mozecie podpisac umowe w ktorej okreslicie
    wzajemne warunki na jakich ta nauka ma sie odbywac, bo wiesz wszystko
    jeszcze zalezy od tego czy to ty chcesz isc na studia czy pracodawca
    chce cie na nie wyslac ? w zaleznosci od wariantu sa rozne obowiazki i
    uprawnienia.