PracaGrupypl.praca.dyskusje › dzialalnosc gospodarcza

  • 1. Data: 2002-08-02 08:04:00
    Temat: dzialalnosc gospodarcza
    Od: "robert" <r...@i...pl>

    Witajcie, mam pytanie, chcialbym rozpoczac dzialalnosc gospodarcza, branza
    gastronomiczna, czy moglibyscie mi w zwiazku z tym podac jakies adresy stron
    internetowych, ktore poruszaja temat dzialalnosci gospodarczej (chodzi mi o
    strony pisane w miare prostym jezykiem, zrozumialym dla ogolu)

    za wszelkie odpowiedzi dziekuje
    robert

  • 2. Data: 2002-08-02 08:31:25
    Temat: Re: dzialalnosc gospodarcza