PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy z wykształceniem średnim... KONIEC DYSKUSJI !!!

  • 1. Data: 2002-08-01 15:27:06
    Temat: Czy z wykształceniem średnim... KONIEC DYSKUSJI !!!
    Od: "Jazon Nozaj" <j...@p...prv.argonauci>

    Dla tych ze srednim wyksztalceniem, a zwlaszcza dla mlokosow, ktorych zycie
    kiedys zweryfikuje z wyksztalceniem wyzszym cytat z grupy pl.comp.objects:

    Tytul (a jakze) "Tajemnicze SMSy":

    "hej,hej !
    Najpierw sie przywitam,mam na i mie Ola,studiuje sobie na PW,w sumie
    techniczna uczelnia ale jesli chodzi o technike komputerowa to mam pojecie
    znikome na ten temat.
    No i mam pewien problem,licze na to,ze moze ktos mi pomoze...Od pewnego
    czasu dostaje codziennie anonimowe SMSy wysylane z internetu (102) siec
    IDEA.

    Chcialabym sie was zapytac czy jest jakakolwiek mozliwosc sprawdzenia skad
    sa one wysylane? czy ktos moglby mi pomoc? Z gory wielkie dzieki !!! A...w
    Idei mowia w BOKu ze nic nie moga zrobic !"