PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile zarabia ...??????????

  • 1. Data: 2002-08-01 18:25:22
    Temat: Ile zarabia ...??????????
    Od: "Matador" <m...@p...onet.pl>

    Poczatkujacy konsultant - Analyzer - SAP w duzej firmie wdrozeniowej?

    dzieki za wszelkie sugestie i pozdrowienia dla wszystkich

  • 2. Data: 2002-08-01 21:53:21
    Temat: Re: Ile zarabia ...??????????
    Od: "Bartek Tomicki" <t...@w...pl>

    Widziałem kiedyś (z pół roku temu) ogłoszenie - 4000 brutto, ale praca była
    czasowa i w jakiejś mieścinie pod Warszawą.

    BTW: zawsze się zastanawiałem skąd się biorą na świecie
    konsultanci/analitycy SAP. Jeśli będziesz miał chwilę to napisz proszę tu
    bądź na priva.
    Chodzi mi o pierwszy kontakt z systemem.

  • 3. Data: 2002-08-02 06:22:48
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl>

    > BTW: zawsze się zastanawiałem skąd się biorą na świecie
    > konsultanci/analitycy SAP. Jeśli będziesz miał chwilę to napisz proszę tu
    > bądź na priva.
    > Chodzi mi o pierwszy kontakt z systemem.

    Teraz to już ich trochę jest. Sporo firm wdrożyło i wdraża SAPA a na
    początku to brali na tych juniorów ludzi bez znajomości SAPA informatyków,
    ekonomistów i ich szkolili.

  • 4. Data: 2002-08-02 07:51:52
    Od: "Konrad Komada" <k...@p...onet.pl>

    > Teraz to już ich trochę jest. Sporo firm wdrożyło i wdraża SAPA a na
    > początku to brali na tych juniorów ludzi bez znajomości SAPA informatyków,
    > ekonomistów i ich szkolili.

    A jak sie teraz nauczyć SAPa żeby nie wydawać 3000 Euro za szkolenia?

    pozdr
    kk

  • 5. Data: 2002-08-02 08:13:32
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl>

    > A jak sie teraz nauczyć SAPa żeby nie wydawać 3000 Euro za szkolenia?

    Już kiedys o tym było. Wystarczy zatrudnić sie w firmie, która ma SAPa (a
    zdecydowanie najlepiej jeżeli go zaczyna wdrażać), albo zatrudnić się w
    firmie wdrażającej (tylko, że oni już prawie zawsze wymagają znajomości tego
    narzędzia, jeszcze rok temu tak nie zawsze wymagali). Tak więc nic
    prostszego ;-)

  • 6. Data: 2002-08-02 08:20:45
    Od: Daniel Podlejski <u...@u...eu.org>

    Konrad Komada napisał:
    [...]
    : A jak sie teraz nauczyć SAPa żeby nie wydawać 3000 Euro za szkolenia?

    Ściągnąć triala z ich strony i próbować ;)

    poważnie - wersję "trial" niektórych produktów (pod Linuksa) można zamówić:

    http://www.mysap.com/solutions/technology/linux/eval
    /index.asp

    --
    Daniel Podlejski <u...@u...eu.org>
    ... I throw myself into the sea

  • 7. Data: 2002-08-02 09:51:50
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    m...@p...onet.pl (Matador) wrote in <aibum0$atm$1@news.tpi.pl>:

    >Poczatkujacy konsultant - Analyzer - SAP w duzej firmie wdrozeniowej?
    >
    >dzieki za wszelkie sugestie i pozdrowienia dla wszystkich

    Podobne pytanie bylo kilka dni temu...

    W.

  • 8. Data: 2002-08-02 10:27:37
    Od: "domin" <d...@i...pl>

    Użytkownik "Wojciech Skrzypinski" <u...@h...pl> napisał w wiadomości
    > m...@p...onet.pl (Matador) wrote in <aibum0$atm$1@news.tpi.pl>:
    > Podobne pytanie bylo kilka dni temu...

    a bylo pytanie co to jest SAP?
    tak z czystej ciekawosci bo nie wiem co to.
    pozdrawiam
    Domin

  • 9. Data: 2002-08-02 10:43:40
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl>

    > a bylo pytanie co to jest SAP?
    > tak z czystej ciekawosci bo nie wiem co to.
    > pozdrawiam
    > Domin

    Duży zintegrowany sytem informatyczny klasy ERP. Większość dużych i bogatych
    firm go wdraża, więc można przy tym trochę zarobić, dlatego trochę ludzi
    chciałoby przy tym pracować.

  • 10. Data: 2002-08-02 18:23:11
    Od: "domin" <d...@i...pl>

    Użytkownik "winetu" <P...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Duży zintegrowany sytem informatyczny klasy ERP. Większość dużych i
    bogatych
    > firm go wdraża, więc można przy tym trochę zarobić, dlatego trochę ludzi
    > chciałoby przy tym pracować.

    czuje sie jak debil
    co to znaczy ERP
    prosze tylko sie nie denerwujcie.