PracaGrupypl.praca.dyskusje › OVB-kto zna?

  • 1. Data: 2002-08-01 21:00:09
    Temat: OVB-kto zna?
    Od: "Asia" <w...@h...pl>

    Witam wszytkich grupowiczów!

    Czy ktoś Was wie coś o firmie OVB- analiza finansowa??
    Czy ktoś korzystał z jej usług?
    Czekam na odpowiedź,
    PILNE
    dzięki,
    - Asia
    _______________

    ,~
    ('v')__
    (/ \ `/
    \__>' Wrobelek Elemelek
    ^^
    607 996 607
    gg 680877

  • 2. Data: 2002-08-02 15:32:43
    Temat: Re: OVB-kto zna?
    Od: "budowa-2" <b...@n...pl>

    A jaka usługę Ci proponują?

  • 3. Data: 2002-08-03 15:17:30
    Od: "Asia" <w...@h...pl>

    wykonanie analizy finansowej, zalatwienie kredytu mieszkaniowego.
    Dzwonili też, w sprawie szkolen firmowych (dodatkowa praca).

    --
    _______________
    Asia

  • 4. Data: 2002-08-04 09:28:08
    Od: "budowa-2" <b...@n...pl>

    Kiedyś miałem kontakt z przedstawicielem tej firmy w Niemczech. Planowali wtedy
    zacząć prace w
    Polsce.
    Ich nazwa to skrót z niemieckiego "obiektywne doradztwo majątkowe"
    Współpracują z wieloma(?) firmami z branży ubezpieczeniowo-kredytowej i z założenia
    powinni wyszukać
    Ci najlepszą ofertę.
    Praca jak każda inna na przykład w ubezpieczeniach, czyli aby zarobić trzeba szukać
    ludzi, którzy
    mają odłozoną kasę na ubezpieczenie siebie lub rodziny.

    mat

  • 5. Data: 2002-08-04 20:44:47
    Od: "Asia" <w...@h...pl>

    ale oni nie robią ludzi na szaro?
    _______________

  • 6. Data: 2002-08-05 05:47:21
    Od: "budowa-2" <b...@n...pl>

    > ale oni nie robią ludzi na szaro?

    Co rozumiesz przez "szaro"?

  • 7. Data: 2002-08-05 15:18:59
    Od: "Asia" <w...@h...pl>

    wezmą kase za cos, czego mi nie zalatwia, albo zalatwia na takich warunkach,
    ze do konca zycia sie nie wyplace, dziwne % itd

    _______________

  • 8. Data: 2002-08-05 16:42:35
    Od: "budowa-2" <b...@n...pl>

    Sorry, że tak cienko Ci odpowiadam, ale według mnie to kasę mogą dostać tylko od tego
    kto sprzedaje.
    Czyli jeżeli "wcisną" Ci jakies ubezpieczenie to prowizje powinni dostać od tego
    "wciśniętego"
    towarzystwa ubezpieczeniowego.
    Powiedz im, że masz na przykład miesięcznie na ubezpieczenie odłożone 250 PLN i niech
    Ci coś za te
    kwotę zaproponują.
    Zawsze możesz to porównać u innych.

    mat

  • 9. Data: 2002-08-05 17:47:50
    Od: "Asia" <w...@h...pl>

    a Ty korzystałęs z ich usług?
    Mi chodzi konkretnie o kredyt mieszkaniowy.
    Przy okazji z jakąs pracą wyjechali, ze coś proponują.
    Mi sie to widzi z chodzeniem i namawianiem kogoś na coś...e to nie dla mnie.
    Nie lubię czegoś komuś wciskać...

    --
    _______________

  • 10. Data: 2002-08-06 05:31:59
    Od: "budowa-2" <b...@n...pl>

    Nie korzystałem z ich usług, bo sprawy finansowe załatwiam na razie samodzielnie.
    Jak już pisałem, nie widzę nic złego w przejrzeniu oferty na taki kredyt, jeżeli go
    potrzebujesz.
    Ważne, żeby za wykonanie takiej oferty nie płacić.
    Wszystko co robimy jest próbą sprzedania komuś czegoś. Przyjrzyj się ich pracy i
    ocenisz czy jest to
    ciekawe.
    Dlaczego masz komuś coś wciskać? Pomożesz wybrać dobrą ofertę na przykład kredytową
    komuś kto jej
    potrzebuje.
    Myślę, że idea OVB jest bardzo dobra.

    mat