1. Data: 2002-10-06 00:30:02
Temat:Jak napisać zaświadczenie o odbyciu praktyk?
Od:k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Odbywam praktyki w jednej firmie w charakterze webmastera. Powiedziano mi że
mam sobie sam napisać kwit o ich odbyciu a oni mi go podpiszą. Czy ktoś wie jak
takie coś (zaświadczenie, świadectwo, itp.) wygląda? Proszę o pomoc

2. Data: 2002-10-06 10:37:44
Temat:Re: Jak napisać zaświadczenie o odbyciu praktyk?
Od:"Enif" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wie jak
> takie coś (zaświadczenie, świadectwo, itp.) wygląda? Proszę o pomoc

Chlopie to masz komfortowa sytuacje:
Napisz ze :
w dniach od x do y miales praktyki w firmie z
Robiles to i to w takich i takich technologiach.
Wykazales sie duza wiedza, wspaniala organizacja pracy,
systematycznascia itp.

Zostaw miejsce na date i podpis prezesa ;)

Pozdrawiam,
Enif