PracaGrupypl.praca.dyskusje › druga zmiana

  • 1. Data: 2003-04-14 12:01:44
    Temat: druga zmiana
    Od: "MerlinXP" <M...@p...onet.pl>

    Witam,

    pracodawca ni z tad, ni z owad zazyczyl sobie, abym zaczal pracowac w trybie
    dwuzmianowym. Podczas podpisywania umowy o prace nie bylo o tym mowy.

    W zwiazku z tym pytania:
    - czy moze wymagac tego ode mnie bez zmiany w umowie o prace (warunki) ?
    - czy praca w systemei dwuzmianowym wiaze sie z jakimis dodatkowymi
    (obowiazkowymi) swiadczeniami ze strony pracodawcy ?

    Dzieki za info.
    M.

  • 2. Data: 2003-04-14 12:32:33
    Temat: Re: druga zmiana
    Od: "michu" <6...@n...net>

    Użytkownik "MerlinXP" <M...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > pracodawca ni z tad, ni z owad zazyczyl sobie, abym zaczal pracowac w
    trybie
    > dwuzmianowym. Podczas podpisywania umowy o prace nie bylo o tym mowy.

    z tego co wiem to musza ci dac aneks do umowy do podpisania. Jezeli sie z
    nim nie zgodzisz to nastepuje rozwiazanie umowy o prace z winy pracodawcy.

  • 3. Data: 2003-04-16 08:35:23
    Od: "edward u" <e...@w...pl>

> [...]
    > - czy praca w systemei dwuzmianowym wiaze sie z jakimis dodatkowymi
    > (obowiazkowymi) swiadczeniami ze strony pracodawcy ?

    może może a co ma do tego umowa o pracę jest tam czas trwania zmiany ??